W kategorii Wzornictwo Systemów Wizualnych nagradzane są projekty, które budują spójną, wyrazistą i zrozumiałą komunikację. Partnerem kategorii była marka Śliwka Nałęczowska, wspierająca design tworzący silne, angażujące wrażenia.
Limitowane trampki WOŚP to pełnowymiarowy system wizualny zamknięty w produkcie. To nie tylko obuwie – to symbol wspólnoty, energii i idei pomagania. Każdy element projektu – kultowe serduszko, paleta barw, rock’n’rollowy charakter:
wzmacnia tożsamość WOŚP jako marki bliskiej ludziom, dynamicznej i pełnej emocji.
Trampki stały się nośnikiem wartości i komunikacji, budując lojalność i rozpoznawalność, a jednocześnie tworząc czytelny system wizualny, który działa tak samo dobrze na scenie, w internecie, jak i na ulicy.
To przykład, jak produkt może stać się spójnym, żywym elementem tożsamości marki.
ZŁotyMelon i Trampki WOŚP – laureat podkategorii Identyfikacja i branding
MARKA: Złoty Melon Sp. z o.o., AUTOR: Jerzy Owsiak wraz z zespołem grafików,
#kategorii #Wzornictwo #Systemów #Wizualnych #nagradzane #są #projekty #które #budują
Żródło materiału: Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy











