“W drogę” – format wideo Radia ESKA

satinfo24.pl 2 miesięcy temu

Grupa ZPR Media ponownie wprowadza do oferty handlowej format wideo Radia ESKA „W drogę”, w ramach którego reklamodawcy mogą zaprezentować swoją firmę przez pryzmat wybranego miasta lub regionu.

Format „W drogę” to krótkie, 3-4-minutowe filmy, w których Bartosz Kańtoch pokazuje interesujące i nieoczywiste miasta i regiony Polski. W każdym odcinku prezentuje pięć powodów, dla których warto zobaczyć wybrane miejsce.

Kolejne epizody publikowane są w serwisie eska.pl oraz na profilu Radia ESKA na Facebooku.

Oferta handlowa adresowana jest do wszystkich reklamodawców chcących zaprezentować swoją firmę, produkt lub usługę w kontekście podróżniczym. Partnerami cyklu mogą być m.in. firmy lokalne i regionalne, miasta i inne jednostki samorządu terytorialnego czy izby turystyczne.

Serwis Eska.pl zanotował w styczniu 6,5 mln realnych użytkowników i 11,1 mln odsłon, natomiast profil stacji na Facebooku ma 1,7 mln obserwujących i jest największym profilem wśród wszystkich polskich rozgłośni radiowych.

foto, źródło. Grupy ZPR Media

Idź do oryginalnego materiału