Uwielbiana na całym świecie marka weszła do polskiej Sephory. Te kosmetyki polecają gwiazdy

groszki.pl 4 dni temu
Nowość w Sephorze, która w Ameryce podbija trendy. Te luksusowe kosmetyki cieszą się popularnością na całym świecie, a teraz możemy wypróbować ich na własnej skórze.

Tatcha to marka, która łączy japońską tradycję, naukową precyzję i luksusowe doznania. Teraz, dzięki Sephorze, możesz ją odkryć w Polsce – wejść w świat blasku, rytuału i efektów, które pokochały gwiazdy.

REKLAMA

Tatcha zawitała do Sephory w Polsce

Marka Tatcha zadebiutowała w sieci Sephora z końcem sierpnia 2025. To wyjątkowa chwila dla miłośniczek luksusowej pielęgnacji – możliwość poznania produktów inspirowanych japońskimi rytuałami piękna na własnej skórze. Jej filozofia opiera się na połączeniu tradycji i nowoczesności: receptury bazują na dawnych rytuałach gejsz, a jednocześnie kosmetyki powstają w laboratoriach w Tokio, gdzie innowacyjność spotyka się z naturą.

Tatcha to marka oznaczona „clean at Sephora", co oznacza, iż w jej produktach nie znajdziemy parabenów, czy oleju mineralnego. Działa jak luksusowy zabieg – otula skórę nie tylko działaniem, ale i doświadczeniem. Do fanek marki Tatcha zaliczają się także gwiazdy. Wśród nich znajduje się m.in. Meghan Markle, Selena Gomez i Jennifer Aniston. A jak z cenami tych kosmetyków. Suma, jaką musimy zapłacić za produkty tej cenionej marki, jest wysoka i waha się od 125 zł do 545 zł.

Przeczytaj także: Karmelowe botki na szeroką stopę Rieker to lekkość na jesień. Na nogach są jak chmurka

Tatcha wyróżnia się nie tylko skutecznością, ale także podejściem do pielęgnacji jako codziennego rytuału, który koi skórę i ducha. Każdy produkt jest zaprojektowany tak, aby doświadczenie jego stosowania było niemal ceremonialne – od aksamitnej konsystencji, przez subtelne zapachy, aż po eleganckie opakowania inspirowane japońską estetyką. To kosmetyki, które nie tylko pielęgnują, ale i celebrują piękno w najbardziej luksusowej formie. Teraz także w Polsce możemy w pełni zanurzyć się w świat Tatcha i zrozumieć, dlaczego te rytuały podbiły serca gwiazd i redakcji największych magazynów mody i urody.

Idź do oryginalnego materiału