
Rusza ogólnopolska akcja społeczna "Dobra Wróżka radzi - profilaktyka to najlepsza stylizacja", przygotowana w ramach Różowego Października. Dobrymi Wróżkami tej kampanii są fryzjerki, kosmetyczki i makijażystki, które w codziennych rozmowach subtelnie przypominają klientkom o badaniach profilaktycznych.
Październik to miesiąc świadomości raka piersi, w którym szczególnie przypominamy o zdrowiu kobiet. W Polsce co roku diagnozuje się około 20 000 nowych przypadków raka piersi, a na badania mammograficzne zgłasza się jedynie ok. 31 proc. uprawnionych.
Dlatego profilaktyka staje się kluczowym działaniem. W tym kontekście powstała akcja Dobra Wróżka radzi - profilaktyka to najlepsza stylizacja, której celem jest zwiększanie świadomości, zachęcanie do samobadania i regularnych badań kontrolnych.
Akcja pokazuje, iż nie trzeba wielkich kampanii, by mówić o rzeczach ważnych - wystarczy empatia, rozmowa i dobre miejsce. Organizatorzy zachęcają fryzjerki, kosmetyczki i makijażystki do udziału w akcji: wierzymy, iż wspólnymi siłami możemy dotrzeć do jeszcze większej liczby kobiet i zachęcić je do dbania o swoje zdrowie.
Salony urody to miejsca, w których kobiety czują się swobodnie, mają czas dla siebie i naturalnie rozmawiają o codziennych sprawach. Fryzjerki, kosmetyczki i makijażystki - niczym Dobre Wróżki - towarzyszą swoim klientkom w ważnych chwilach, budując relacje oparte na zaufaniu i bliskości. Dzięki temu mogą w subtelny sposób przypominać o tym, co najważniejsze - zdrowiu i profilaktyce. Temat badań pojawia się w atmosferze życzliwości i zrozumienia, przy okazji zabiegów, które kobiety traktują jako chwilę tylko dla siebie.
Salony urody uczestniczące w kampanii pokazują, iż dbają o kobiety całościowo - zarówno o urodę, jak i o zdrowie. Dzięki temu wyróżniają się na tle konkurencji, budują silniejszą więź z klientkami i zyskują dodatkową promocję. Każdy salon biorący w niej udział otrzymuje pakiet materiałów - scenariusz rozmowy, naklejki, ulotki, certyfikat, a dodatkowo zostaje oznaczony na mapie akcji.