TVN Media i Visa nawiązują współpracę. To nowa odsłona Addressable TV

satinfo24.pl 1 miesiąc temu

TVN Media, wiodący dostawca innowacyjnych rozwiązań reklamowych na polskim rynku mediowym, ogłasza strategiczną współpracę z Visa, jednym ze światowych liderów płatności cyfrowych. Partnerstwo to otwiera nowy rozdział w rozwoju projektu Addressable TV, wprowadzając do niego informacje płynące z danych Visa, zwiększając precyzję targetowania.

Współczesny rynek reklamowy wymaga coraz większej precyzji i efektywności, a dane deklaratywne nie zawsze w pełni oddają rzeczywiste potrzeby odbiorców. Dzięki nowej współpracy TVN Media z Visa reklamodawcy zyskają możliwość podejmowania decyzji bazujących na wnioskach płynących z danych Visa. Takie podejście pozwala na głębsze zrozumienie zachowań konsumentów, ich preferencji oraz sposobu podejmowania decyzji zakupowych, co znacząco zwiększa skuteczność kampanii reklamowych.

Dostarczane dane są odpowiednio przetwarzane, zanonimizowane i agregowane, co zapewnia wysoki poziom ochrony prywatności użytkowników. Informacje te są analizowane w ramach określonych obszarów geograficznych w całej Polsce, co umożliwia jeszcze bardziej precyzyjne targetowanie kampanii reklamowych.

Współpraca z Visa wpisuje się w długofalową strategię rozwoju TVN Media, której celem jest budowanie nowoczesnych produktów reklamowych, skierowanych do dzisiejszych konsumentów wideo w świecie linearnym i i cyfrowym, z wykorzystaniem rozwiązaniach analitycznych. Integracja wniosków z danych Visa z naszym ekosystemem reklamowym pozwala dostarczyć reklamodawcom nową jakość targetowania opartą na realnych danych, a dla konsumentów lepszą jakość komunikatów reklamowych. To nie tylko innowacja, ale także odpowiedź na potrzeby rynku, który oczekuje rozwiązań coraz bardziej dopasowanych do odbiorcówmówi Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President Revenue w TVN Warner Bros. Discovery.

W Visa wierzymy, iż gospodarka oparta na otwartości na dane niesie możliwości bogatszych i bardziej spersonalizowanych doświadczeń konsumenckich oraz rozwiązań dla firm. Kluczem do tego jest demokratyzacja danych i zbudowanie zaufania do firm, które te dane wykorzystują. Zaufanie leży u podstaw wszystkiego, co robimy w Visa. Nasza sieć, marka, partnerstwa, platformy płatnicze oraz podejście do innowacji opartych na danych powinny przynosić korzyści konsumentom i innym podmiotom, chroniąc jednocześnie ich prywatność. Jednym z takich partnerstw jest kooperacja z TVN Media, która pozwala nam wykorzystać doświadczenie zespołu Visa Consulting & Analytics w analizie danych i wykorzystaniu wniosków z niej płynącychmówi Piotr Giziński, Dyrektor Data Insigths & Strategy CEE w Visa.

Wprowadzenie danych transakcyjnych wzmacnia potencjał Addressable TV jako narzędzia umożliwiającego realizację kampanii o wysokiej skuteczności i efektywności. Nowe rozwiązanie otwiera możliwości jeszcze lepszego dostosowania przekazu reklamowego do rzeczywistych zachowań zakupowych odbiorców. Staje się kluczem do lepszego poznania schematów zakupowych i potrzeb różnych grup odbiorców. Zestawienie danych TVN Media i Visa pozwala na budowanie unikalnych profili konsumenckich uwzględniających przyzwyczajenia zakupowe, finanse, podróże, korzystanie z produktów i usług cyfrowych. Dzięki temu możliwe staje się precyzyjne zidentyfikowanie konsumentów we wszystkich segmentach, w tym również w segmencie premium.

Partnerstwo z Visa to dla nas kolejny krok naprzód w dalszym rozwoju oferty Addressable TV. Dzięki wprowadzeniu danych transakcyjnych Addressable TV staje się jeszcze bardziej efektywnym narzędziem reklamowym, które łączy technologiczną precyzję z realnymi danymi płynącymi z rynku mówi Maciej Ziąbrowski, Digital Strategic Planning & Monetization Director w TVN Warner Bros. Discovery.

foto, źródło. TVN Warner Bros. Discovery Polska

Idź do oryginalnego materiału