Czy fotografia może nas czegoś nauczyć o reklamie, komunikacji i twórczości? Zdecydowanie tak – jeżeli opowiada o niej Tomasz Sikora. W tym felietonie wracam do rozmowy sprzed lat z jednym z najwybitniejszych polskich fotografów. To opowieść o ograniczeniach, które stają się siłą. O obrazach, które nie tylko przedstawiają, ale też prowokują. I o tym, dlaczego 90% reklam to tylko… puste butelki.
Tomasz Sikora: patrzenie przez obiektyw to zamknięcie świata w ramkę. Ale też jego otwarcie – Felieton Grzegorza Kiszluka (wideo)
brief.pl 3 miesięcy temu
- Strona główna
- Moda
- Tomasz Sikora: patrzenie przez obiektyw to zamknięcie świata w ramkę. Ale też jego otwarcie – Felieton Grzegorza Kiszluka (wideo)
Powiązane
Polecane
Oto co się dzieje wokół polskich skoczków. "To przykre"
1 godzina temu
O krok od sensacji. Polski talent najadł się strachu
1 godzina temu
Gdzie na ferie zimowe 2026? Te miejsca kuszą dobrą ceną
1 godzina temu














