Tomasz Osman (SAVICKI): Phygital jest teraz trendem w branży jubilerskiej

nowymarketing.pl 1 rok temu
– Na początku mało kto w nas wierzył. Dużo osób zastanawiało się, w jaki sposób chcemy rywalizować z tak dużymi graczami. Koncept który przyjęliśmy, to mocne skupienie na produktach – mówi Tomasz Osman, prezes zarządu i współwłaściciel marki jubilerskiej SAVICKI. Co zmieniło się w branży jubilerskiej od czasów pandemii?
Tomasz Osman: Dużo już wydarzyło się w okresie przed pandemią.
To zacznijmy od początku.
Gdy rozpoczęliśmy prace przy marce SAVICKI w 2017 roku, przez większość czasu koncentrowaliśmy się na e-commerce, technologii i wyróżnikach marki. Bardzo dużym wyzwaniem była sprzedaż pierścionków przez Internet i projekt od dłuższego czasu nie mógł wejść na wyższy poziom. Wcześniej prowadziłem butikową agencję e-commmerce, a projekt braci Sawickich wzbudził we mnie dużą ciekawość. Pomyślałem, iż piękna biżuteria, z piękną ideą, którą bracia stworzyli wspólnie, na pewno musi przyjąć się na polskim rynku i w przyszłości również za granicą....
Idź do oryginalnego materiału