Toblerone zmieni logo. Symbol góry zniknie z opakowań czekoladek

nowymarketing.pl 1 rok temu
Producent czekoladek usunie wizerunek góry Matterhorn z opakowań Toblerone. Przeniesienie części produkcji na Słowację sprawi, iż produkt nie będzie już „wystarczająco szwajcarski”, aby widniały na nim narodowe symbole. fot. depositphotos.com
Kultowe czekoladki Toblerone to jeden z przysmaków, który od lat był kojarzony ze Szwajcarią. Nieoficjalnie charakterystyczny trójkątny kształt czekoladek ma nawiązywać do szczytu Matterhorn, a „ukryty” w logo niedźwiedź to symbol inspirowany herbem miasta Berno, gdzie od ponad wieku powstają słodycze marki.
Okazuje się, iż niebawem branding marki ulegnie zmianie. Powodem tych modyfikacji jest nowe miejsce produkcji czekoladek. Amerykański właściciel Toblerone – Mondelez International – postanowił przenieść sporą część produkcji ze Szwajcarii na Słowację, aby „odpowiedzieć na zwiększony popyt na całym świecie i rozwijać markę Toblerone”.
Zgodnie ze szwajcarskim...
Idź do oryginalnego materiału