Tłumy w sklepie w centrum Warszawy. Polacy go kochają, rozrasta się i zostanie tu na dobre!

warszawawpigulce.pl 3 godzin temu

Japoński potentat odzieżowy Uniqlo przedłużył umowę najmu w centrum handlowym Wars Sawa Junior przy Marszałkowskiej w Warszawie. Co więcej, znacząco powiększył powierzchnię sklepu, który początkowo miał być tylko tymczasowym eksperymentem.

Fot. Warszawa w Pigułce

Od pop-upu do stałej lokalizacji

Pierwszy polski sklep Uniqlo otwarto w październiku 2022 roku na dwóch piętrach Wars Sawa Junior, z powierzchnią 800 metrów kwadratowych. Początkowo miał działać tylko przez dwa lata jako pop-up store. Jednak sukces lokalizacji skłonił Japończyków do pozostania na stałe.

Po wycofaniu się hiszpańskiej Zary, Uniqlo przejęło zwolnioną przestrzeń. Dzięki temu powierzchnia sklepu wzrosła do 1779 metrów kwadratowych. „To potwierdzenie, iż nasza lokalizacja jest atrakcyjna dla międzynarodowych marek przyciągających fanów miejskiego stylu życia” – podkreśla Eshel Pesti, CEO G City Europe, właściciela obiektu.

Ekspansja w Polsce

Uniqlo, należące do grupy Fast Retailing, to najbardziej znana japońska marka odzieżowa na świecie. Firma słynie z dobrej jakości ubrań casual wear o charakterystycznej kolorystyce. W Warszawie mieści się drugi sklep marki, który został otwarty we wrześniu 2024 roku w centrum handlowym Westfield Arkadia.

Fot. Warszawa w Pigułce

Idź do oryginalnego materiału