Thai Wok szokuje "gołym" Pad Thaiem przed Złotymi Tarasami!

nowymarketing.pl 1 rok temu
Marka Thai Wok podkreśla świeżość i jakość swoich produktów zaskakującą kreacją przepołowionego opakowania z Pad Thaiem. Kampania zlokalizowana jest w największych polskich miastach i sygnowana hasłem: „NIC DO UKRYCIA”. Znana i ceniona sieć restauracji z kuchnią tajską, Thai Wok, zaskakuje swoim flagowym daniem w szokującej i nieszablonowej odsłonie. Słynny Pad Thai został przepołowiony i odarty z tajemnicy, którą na co dzień skrywa w zamkniętym opakowaniu.
Świeżość to prawdziwy motyw kampanii sygnowanej hasłem: „NIC DO UKRYCIA”. Makaron ryżowy, sos własnej receptury, świeże warzywa i składniki najwyższej jakości – tylko tyle i… aż tyle! Thai Wok „czarno na białym” stara się pokazać całej Polsce coś, co nie jest widoczne na pierwszy rzut oka.
– Prawda, jakość, emocje – to właśnie pokazuje nasza kampania. Zawsze byłam zwolenniczką nietypowych kampanii, przy których staniesz i nie wiesz, co ze sobą zrobić....
Idź do oryginalnego materiału