TATUUM i Miś Uszatek na EXPO 2025 w Osace – polska moda w światowej oprawie

fashionistki.pl 4 godzin temu

TATUUM, wiodąca marka modowa z Łodzi, podbiła serca publiczności na Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując wyjątkową kolekcję inspirowaną legendarną postacią Misia Uszatka. Polska obecność na tym prestiżowym wydarzeniu nie tylko promowała nasze dziedzictwo kulturowe i projektowe, ale również potwierdziła naszą pozycję na międzynarodowej scenie mody.

Kolekcja w duchu lokalnej animacji

Podczas Tygodnia Regionu Łódzkiego na EXPO, TATUUM zaprezentowało kolekcję, której głównym motywem był uwielbiany przez pokolenia Miś Uszatek. Projektanci marki zastosowali ikoniczne elementy łódzkiej animacji, przenosząc je na nowoczesne, ponadczasowe kroje i materiały wysokiej jakości. Kolekcja nie tylko oddawała hołd postaci, ale również eksponowała unikalny styl i rzemiosło, którymi słynie Łódź.

Pokaz mody jako artystyczne wydarzenie

Pokaz kolekcji był nie tylko prezentacją ubrań, ale także prawdziwym spektaklem artystycznym. Reżyserią wydarzenia zajął się Katarzyna Dominiak (@bez_alibi), znana z innowacyjnych podejść do promocji mody premium. Całość została uzupełniona przez muzykę w wykonaniu Filharmonii Łódzkiej, tworząc niezapomnianą atmosferę święta mody i kultury.

Limitowana edycja T-shirtów

Aby uczcić wydarzenie, TATUUM przygotowało limitowaną edycję T-shirtów z Misiem Uszatkiem w japońskim kimonie, prezentującym go w podróży po uliczkach Osaki. Grafiki te są dostępne wyłącznie na stronie internetowej marki, stanowiąc kolekcjonerski element dla miłośników zarówno kultury japońskiej, jak i polskiego designu.

Biznesowe możliwości na EXPO

Obecność na EXPO 2025 to dla TATUUM nie tylko okazja do promocji, ale także platforma do nawiązywania międzynarodowych współprac biznesowych. Marka uczestniczyła w seminarium gospodarczym, gdzie zaprezentowała swoje projekty oraz filozofię opartą na lokalnych tradycjach i zrównoważonym rozwoju.

Światowa Wystawa EXPO 2025 w Osace nie tylko zjednoczyła kraje i kultury z całego świata, ale również pozwoliła Polsce, dzięki markom takim jak TATUUM, udowodnić, iż tradycja może inspirować nowoczesność, tworząc wartościowe produkty rozpoznawane na globalnym rynku. TATUUM i Miś Uszatek stanowią doskonały przykład synergii między polską kreatywnością a światowymi trendami mody. Ta wspólna prezentacja nie tylko cieszy oko, ale przede wszystkim serce, łącząc nostalgiczne wspomnienia z nowoczesnym podejściem do designu i kultury.

Fot. i oprac. na podst.: mat. prasowy TATUUM.

Idź do oryginalnego materiału