Sylvain Dolla (Tissot): Zawsze będziemy dążyć do tworzenia zegarków dla wszystkich

nowymarketing.pl 1 rok temu
Dlaczego Tissot wypuścił zegarek inspirowany modelem z lat 70.? Czy szwajcarska marka chce iść z duchem czasu, czy raczej coraz bardziej będzie podkreślać ponadczasowość klasyki? Jakie są najważniejsze rynki dla tego producenta zegarków? Na te i Inne pytania odpowiada nam Sylvain Dolla, CEO w Tissot. Jako marka wystartowaliście z nową kampanią zegarków z serii PRX, które inspirowane są modelem z 1978 roku. Dlaczego marka wraca do retro designu?
To było przede wszystkim przeczucie. Kiedy dołączyłem do Tissot, odkrywałem bogactwa archiwów sięgających momentu założenia marki i muszę przyznać, iż na początku ich nie doceniłem. Od roku 1853 powstało aż 7 000 wyjątkowych modeli! Kiedy otwierałem archiwalne zdjęcia i materiały, czułem się jak dziecko w Boże Narodzenie, za każdym razem zaskakiwało mnie coś innego, pięknego. Nagle losowo trafiłem na materiały z lat 70. i poznałem Tissot PRX. Oczywistym było dla mnie, iż kampania marketingowa tego modelu musi nawiązywać do końca lat 70.
Czym...
Idź do oryginalnego materiału