Animowana świąteczna reklama sieci marketów Intermarché, opowiadająca historię samotnego i smutnego wilka próbującego zerwać z wizerunkiem „złego drapieżnika”, poruszyła widzów we Francji i za granicą.
Bohater spotu uczy się gotować warzywa i nawiązywać relacje z mieszkańcami lasu. Kampania zwróciła uwagę także dlatego, iż do jej realizacji nie wykorzystano sztucznej inteligencji.
Aby nadać postaci życie, Intermarché postawiło na studio Illogic Studios z Montpellier. W ciągu kilku dni reklama obiegła świat i w tej chwili notuje ponad 600 mln wyświetleń, stając się jednym z największych viralowych sukcesów sezonu świątecznego.
W związku z popularnością spotu sieć Intermarché zapowiedziała wprowadzenie do sprzedaży pluszowej maskotki wilka, znanego z bożonarodzeniowej reklamy. Intermarché zapowiada jej wprowadzenie najwcześniej w 2026 roku.








