Strategia na przełomie 2022/2023

nowymarketing.pl 1 rok temu
Które kampanie okazały się najciekawsze w 2022 roku? Z jakimi problemami i zagadnieniami branża marketingu będzie musiała się zmierzyć się w 2023 i jakie nowinki technologiczne oraz trendy będą miały istotny wpływ na marketing w Polsce? Przeczytaj pozostałe podsumowania roku 2022fot. depositphotos.com
Strategię na przełomie 2022/2023 podsumowują: Katarzyna Chodacka-Chłopaś z IQ Marketing; Szymon Kukanow z PHD; Wojtek Walczak z Plej; Michał Kanarkiewicz z Kanarkiewicz Strategy Consulting; Edyta Złomaniec z Focus Nation.


Katarzyna Chodacka-Chłopaśmanaging director, IQ Marketing, jurorka Effie Poland 2022
3 najciekawsze polskie kampanie z 2022 roku
Yes „Jestem kobietą”
Nagrodzona Grand Prix Effie kampania marki YES jest doskonałym potwierdzeniem, iż dobry marketing to odważny marketing. Polska firma z Poznania, challenger w branży jubilerskiej, daje dowód i przykład nam wszystkim, iż budowanie wyrazistej i skutecznej...
Idź do oryginalnego materiału