Storytelling to być może jedna z najbardziej zgranych kart w świecie marketingu i biznesu. W końcu każdy z nas wie, iż przemyślana narracja jest zdecydowanie atrakcyjniejsza niż suche fakty. Na ostatniej prostej często okazuje się jednak, iż nie ma już czasu w opowiadanie – trzeba lecieć z prezentacją. Dlaczego tak się dzieje? Prawdopodobnie problemem jest brak ogniska albo obozowisko niedopasowane do Twoich potrzeb. Brzmi enigmatycznie? To czytaj dalej.
Rozwiązanie zagadki ogniska – dlaczego go potrzebujesz?
Dziewięć na dziesięć prelekcji dotyczących storytellingu odwołuje się prawdopodobnie do tego obrazu: ludzie pierwotni (albo mniej pierwotni, nie ma to tak naprawdę znaczenia) tłoczą się wokół ogniska. Płomień rozświetla ich twarze – część nerwowo przygryza wargi, inni w oniemieniu otwierają usta, jeszcze inni obgryzają paznokcie. Wszystkich łączy jedno: wpatrują się w...