Stokrotka zaprasza do wspólnego oglądania… telenoweli

nowymarketing.pl 10 miesięcy temu
Sieć sklepów spożywczych Stokrotka wystartowała z niecodzienną kampanią promocyjną. Na tiktokowym koncie marki można już oglądać pierwsze odcinki formatu przypominającego telenowelę. Jego akcja dzieje się w sklepowych wnętrzach. fot. FajneKonkursy.pl
Rodzina d’Oro Tenedoros do złudzenia przypomina te, dobrze znane z brazylijskich i kolumbijskich telenowel. Pomiędzy poszczególnymi członkami klanu wciąż iskrzy, a na czele stoi Padre Juan — głowa familii. I choć mogłoby się wydawać, iż to gotowy przepis na kolejny format telewizyjny, to jednak… promocja sieci sklepów Stokrotka!
Tiktokowa telenowela „Casa Mesa” to niespełna dwuminutowe odcinki, w których stopniowo poznajemy sieć intryg tkaną misternie przez poszczególnych bohaterów. Kolejne epizody publikowane są w sieci regularnie, a pod video nie brakuje entuzjastycznych komentarzy widzów.
@sklepy.stokrotka#Telenowela Casa Mesa odcinek 1! W posiadłości familii...
Idź do oryginalnego materiału