Solidna marka osobista, to solidny salon fryzjerski | Dobrawa Piekos-Szymańska

anywhere.pl 5 dni temu
  • Solidna marka osobista, to solidny salon fryzjerski | Dobrawa Piekos-Szymańska

    Dobrawa Piekos-Szymańska - jedna z najpopularniejszych edukatorek w branży fryzjerskiej w Polsce i na świecie jest dzisiaj gościnią Rafaela Griegera. Wspólnie porozmawiamy o tym jak zmienia się ta branża i jak wyglądała dawniej. Jaką przyszłość dla fryzjerów w Polsce widzi Dobrawa?
  • Idealna szefowa nie istnieje | Weronika Tofani

    Rafael Grieger zaprosił dzisiaj do studia Weronikę Tofani - założycielką The Women Leader Ship Academy. Jak prowadzić swój zespół, aby stworzyć zgrany team? Jakie powinno być szefostwo? Czy można być równocześnie szefem i dobrym przyjacielem z pracy?
  • Dobry biznes beauty to ewolucja, a nie rewolucja | Anna Majer-Łabuś

    Anna Majer-Łabuś - dyrektora ds. rozwoju i biznesu w LaBiosthetique Polska. Dziś w programie Rafaela Griegera dowiemy się jak prowadzić rentowny salon fryzjerski, a także rozwijaniu swojego zespołu.
  • Piękno wewnętrze jest równie ważne | Alina Adamowicz

    Kolejny odcinek programu prowadzonego przez Rafaela Griegera. Dziś jego gościnią jest Alina Adamowicz - psycholog. Dowiemy się czy piękno, to tylko to, co na zewnątrz? Jak psycholog taki jak Alina może pomóc branży beauty?
  • Większość klientów przychodzi do mnie z Instagrama | Milena Więcierzewska
  • Fryzjerstwo to trudne rzemiosło | Dawid Krynicki
  • Czy sterylizacja narzędzi do manicure wystarcza? | Paulina Pastuszak
  • Fryzjerstwo to moja pasja | Bartek Janusz
  • Kochamy zdrowe włosy | Joanna Rydzyńska
  • Manualna terapia twarzy | Bożena Kubień
  • Nie każdy może zostać fryzjerem | Maciej Wróblewski
  • Przemysł kosmetyczny od kuchni | Romina Grieger-Bramkamp
      • Solidna marka osobista, to solidny salon fryzjerski | Dobrawa Piekos-Szymańska

        Dobrawa Piekos-Szymańska - jedna z najpopularniejszych edukatorek w branży fryzjerskiej w Polsce i na świecie jest dzisiaj gościnią Rafaela Griegera. Wspólnie porozmawiamy o tym jak zmienia się ta branża i jak wyglądała dawniej. Jaką przyszłość dla fryzjerów w Polsce widzi Dobrawa?
      Idź do oryginalnego materiału