Marka Sinsay podjęła decyzję o wycofaniu ze sprzedaży niektórych produktów, które nie spełniły standardów jakości. Klienci proszeni są o zaprzestanie korzystania z produktów o podanych numerach indeksów oraz o dokonanie ich zwrotu zgodnie z przedstawioną procedurą.
Jak zrobić zwrot w przypadku zakupów w Sinsay
Zakupy w sklepach stacjonarnych
- Zwrot można dokonać w dowolnym salonie Sinsay.
- W przypadku braku dowodu zakupu, należy wypełnić formularz dostępny w sklepie.
Zakupy online
- Po zalogowaniu na konto klienta, wybierz opcję „zwrot” lub „reklamacja” i postępuj według instrukcji przesłanych mailowo.
- Możliwy również zwrot w dowolnym sklepie stacjonarnym Sinsay.
Lista wycofanych produktów objętych ostrzeżeniem
Sinsay wycofuje ze swojej oferty popularną zabawkę w kształcie pomarańczowej krowy, oznaczoną numerem indeksu 9291P-22X. Wcześniejsze komunikaty dotyczyły ozdób świątecznych, drobnych kosmetyków i dekoracji świątecznych o numerach indeksu podanych poniżej:
- 699CX-MLC
- 697CX-MLC
- 8225P-00X
- 3648U-33X, 3648U-22X, 3648U-11X
- 7938R-MLC
Jako powód sieć podaje „niespełnieniem standardów jakości Sinsay”
Kontakt ze sklepem w sprawie zwrotu
W razie pytań skontaktuj się z obsługą klienta pod numerem telefonu 58 353 65 65 (koszt zgodnie z cennikiem operatora).
„Za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy. – Komentuje sieć Sinsay
Czy kiedykolwiek musiałeś zwrócić produkt z powodu z winy dystrybutora lub producenta? Podziel się swoją historią w komentarzu i udostępnij artykuł, aby pomóc innym!