Sinsay wycofuje niebezpieczne produkty. Klienci proszeni o zwrot w dowolnym sklepie. Komunikat marki

spottedlublin.pl 14 godzin temu
Zdjęcie: Sinsay w Parku Handlowym GDL przy ul. Piaseckiej w Świdniku | fot. DW


Marka Sinsay podjęła decyzję o wycofaniu ze sprzedaży niektórych produktów, które nie spełniły standardów jakości. Klienci proszeni są o zaprzestanie korzystania z produktów o podanych numerach indeksów oraz o dokonanie ich zwrotu zgodnie z przedstawioną procedurą.

Jak zrobić zwrot w przypadku zakupów w Sinsay

Zakupy w sklepach stacjonarnych

  • Zwrot można dokonać w dowolnym salonie Sinsay.
  • W przypadku braku dowodu zakupu, należy wypełnić formularz dostępny w sklepie.

Zakupy online

  • Po zalogowaniu na konto klienta, wybierz opcję „zwrot” lub „reklamacja” i postępuj według instrukcji przesłanych mailowo.
  • Możliwy również zwrot w dowolnym sklepie stacjonarnym Sinsay.
Sinsay wycofuje produkty w trosce o klientów | fot. Sinsay

Lista wycofanych produktów objętych ostrzeżeniem

Sinsay wycofuje ze swojej oferty popularną zabawkę w kształcie pomarańczowej krowy, oznaczoną numerem indeksu 9291P-22X. Wcześniejsze komunikaty dotyczyły ozdób świątecznych, drobnych kosmetyków i dekoracji świątecznych o numerach indeksu podanych poniżej:

Sinsay wycofuje produkty w trosce o klientów | fot. Sinsay
  • 699CX-MLC
  • 697CX-MLC
  • 8225P-00X
  • 3648U-33X, 3648U-22X, 3648U-11X
  • 7938R-MLC

Jako powód sieć podaje „niespełnieniem standardów jakości Sinsay”

Sinsay wycofuje produkty w trosce o klientów | fot. Sinsay

Kontakt ze sklepem w sprawie zwrotu

W razie pytań skontaktuj się z obsługą klienta pod numerem telefonu 58 353 65 65 (koszt zgodnie z cennikiem operatora).

„Za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy. – Komentuje sieć Sinsay

Czy kiedykolwiek musiałeś zwrócić produkt z powodu z winy dystrybutora lub producenta? Podziel się swoją historią w komentarzu i udostępnij artykuł, aby pomóc innym!

Idź do oryginalnego materiału