Shein otworzy 30 tymczasowych sklepów stacjonarnych w Europie

nowymarketing.pl 1 rok temu
Gigant branży fast fashion otworzył w maju br. nowe biuro w Dublinie, które ma być strategicznym centrum administracyjnym. Następnie Shein ogłosiło, iż w regionie EMEA powstanie 30 sklepów typu pop-up. Shein przez cały czas świetnie radzi sobie na rynku sprzedaży, mimo tego, iż firma była masowo krytykowana za kopiowanie projektów ubrań od innych producentów odzieży, niskiej jakości sprzedawanych produktów czy za złe warunki pracy, z którymi na co dzień spotykają się pracownicy. W zeszłym roku Shein zarobił 16 miliardów dolarów na sprzedaży.
Dokładne lokalizacje sklepów nie są jeszcze znane, ale jeden z największych sklepów internetowych podkreśla, iż wejście na rynek europejski, północnoafrykański i arabski to jedna z najważniejszych części ich strategii na 2023 rok. W zeszłym roku Shein otworzyło pop-up store w Dublinie, który dziennie odwiedzało 4000 klientów.
– Cieszę się, iż możemy otworzyć...
Idź do oryginalnego materiału