Ryan Gosling próbuje ukraść zegarek Carerra w najnowszej kampanii Tag Heuer

nowymarketing.pl 1 rok temu
Tag Heuer zaprosił Ryana Goslinga do współpracy w kampanii z okazji 60. rocznicy premiery kultowego modelu Carrera. Aktor odgrywa rolę, w której próbuje… ukraść zegarek. fot. Tag Heuer
Akrobacje, szybkie samochody, adrenalina i dawka dobrego humoru to wszystko, co można zobaczyć w najnowszej kampanii Tag Heuer, która promuje zegarek Carrera. Film promocyjny trwa ponad 5 minut i przypomina dzieło rodem z Hollywood.
– Tag Heuer Carrera to jedna z najbardziej kultowych kolekcji, nie tylko dla Tag Heuer, ale w całym świecie zegarmistrzowskim. Został zaprojektowany przez samego Jacka Heuera w 1963 roku i zainspirowany Carrera Panamericana, bardzo niebezpiecznym wyścigiem drogowym w Meksyku. Nosili je niektórzy z największych kierowców w historii. Chcieliśmy więc uczcić jego 60-lecie czymś naprawdę wyjątkowym – powiedział George Ciz, dyrektor ds. marketingu w...
Idź do oryginalnego materiału