Rusza Jungle Night w warszawskich outletach FACTORY Ursus i FACTORY Annopol. To największa akcja sprzedażowa w Polsce

warszawawpigulce.pl 3 godzin temu

Artykuł sponsorowany przy współpracy z FACTORY.

Światowe i lokalne marki obecne w warszawskich centrach FACTORY przygotowują się do największej akcji sprzedażowej na polskim rynku. W czwartek 17 października rusza Jungle Night, czyli wyjątkowy wieczór zakupów, kiedy na sześć godzin outletowe ceny w FACTORY Ursus i FACTORY Annopol zostaną dodatkowo obniżone o 50 procent. Popularne centra z czerwono – białym logo będą tego dnia otwarte o godzinę dłużej, by wyjść naprzeciw rekordowemu zainteresowaniu klientów. W pasażach handlowych outletów zagrają didżeje.

Fot. Materiały prasowe

Jungle Night to autorska akcja NEINVER, wiodącego inwestora, dewelopera i zarządcy centrów outletowych w Europie. Swoim zasięgiem obejmuje sześć państw europejskich, gdzie obecne są centra z portfolio firmy. Organizowana jest tylko dwa razy w roku – wiosną oraz jesienią, bijąc rekordy frekwencyjne i sprzedażowe w czasie zaledwie jednego dnia.

Jungle Night w outletach FACTORY to dzisiaj już bardzo dobrze rozpoznawalna, najbardziej intensywna akcja sprzedażowa na polskim rynku. Podczas wiosennej edycji nasze centra odwiedziło ponad 50 procent klientów więcej, a wartość sprzedaży wzrosła o 70 procent, dlatego zdecydowaliśmy, iż tym razem Jungle Night potrwa o godzinę dłużej. To czas wyjątkowego polowania na okazje dla klientów, ale również dzień rekordów sprzedażowych i frekwencyjnych dla najemców FACTORY. Pamiętajmy, iż zakupy to nie tylko zaspokajanie naszych potrzeb, ale i emocje, a Jungle Night dostarcza ich w naprawdę obfitej dawcemówi Klaudia Czyżak- Janyszko, Retail Manager Poland&Germany w NEINVER.

Fot. Materiały prasowe

Poznaj zasady Jungle Night – największej akcji sprzedażowej w kalendarzu FACTORY Ursus i FACTORY Annopol

Zasady akcji są proste. Klienci zyskują możliwość zakupów z 50-procentowym rabatem od cen outletowych, jeżeli zdecydują się na zakup dwóch sztuk towarów, albo przekroczą minimalny próg kwotowy. Z uwagi na rekordowe zainteresowanie klientów FACTORY, oba warszawskie outlety będą tego dnia otwarte o godzinę dłużej, a cała akcja potrwa od godz. 16.00 do 22.00. Na witrynie każdego z salonów biorących udział w Jungle Night, klienci odnajdą specjalne oznaczenia.

W jesiennej edycji Jungle Night w FACTORY Ursus wezmą udział m.in. adidas, Puma, Calzedonia, Desigual, Ecco, Gant, Geox, Vans, Converse, Guess, Tefal, Jack&Jones, Lacoste, Levis, Pepe Jeans, Puma, Skechers, Lindt i wiele innych.

Sprawdź listę marek na Jungle Night w FACTORY Ursus

W FACTORY Annopol do Jungle Night przystąpiły m.in. adidas, Tefal, Levi’s, Guess, Converse, Vans, Helly Hansen, JACK&JONES, Lee Wrangler, Pepe Jeans, Ecco, Tatuum, Wittchen, Puccini, Dajar i wiele innych.

Sprawdź listę marek na Jungle Night w FACTORY Annopol

Jungle Night w FACTORY Ursus i FACTORY Annopol: Czwartek 17 października 2024, od godz. 16.00 do 22.00

FACTORY Ursus i FACTORY Annopol to popularne centra outletowe w Warszawie, z wyjątkową ofertą marek lokalnych i światowych, w cenach zawsze obniżonych od 30% do 70% – mody dla kobiet, mężczyzn i dzieci, z mocną reprezentacja marek sportowych i outdoorowych, obuwia, akcesoriów, biżuterii czy artykułów dla domu. Każdy z outletów, na blisko 20 000 m² gromadzi ponad setkę salonów outletowych,.

Fot. Materiały prasowe

Jak dojechać do FACTORY?

FACTORY Ursus jest zlokalizowany w zachodniej części Warszawy, przy stołecznej obwodnicy, a dojedziesz do niego zarówno własnym autem, jak i miejskimi autobusami, kolejką podmiejską czy rowerem. Droga samochodem z centrum Warszawy zajmuje kilka ponad 20 minut.

FACTORY Annopol mieści się w prawobrzeżnej części Warszawy. Dojedziesz tam metrem M2, miejskimi tramwajami i autobusami, autem oraz rowerem.

FACTORY Ursus i FACTORY Annopol posiadają pojemne parkingi dla samochodów, ładowarki dla aut elektrycznych oraz stacje rowerowe, a wewnątrz place zabaw dla dzieci, pokoje dla rodziców z dziećmi oraz strefy relaksu z punktami ładowania urządzeń elektrycznych.

Idź do oryginalnego materiału