Rowerem na ślub, pogrzeb i...na porodówkę? Przewrotna kampania społeczna, która paradoksalnie nie zachęca do jazdy na rowerze

nowymarketing.pl 1 rok temu
Rok temu temu Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku przekonywał turystów do tego, aby zwracali uwagę na problem zaśmiecania plaży. Teraz znów postawiono na element humorystyczny, ale efekt jest odwrotny. Czy da się w ten sposób zachęcić Polaków do przesiadki na rower? Rok temu Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku pomyślał, iż dobrym pomysłem będzie wykorzystanie elementu humorystycznego, aby przekonać turystów do tego, aby zwracali uwagę na problem zaśmiecania plaży. Twórcy sięgnęli sprawdzony patent przy tworzeniu takich spotów – ukazano w nim stereotypy panujące w polskim społeczeństwie i przekonywano, co jest „prawdziwym obciachem".
45-sekundowy spot, promujący kampanię ekoTurysta, spodobał się internautom, którzy chwalili zabawną formę i edukacyjny wydźwięk. Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku w tym roku przyjął podobną konwencję – tym razem swoim filmem chce zachęcić do przesiadki na...
Idź do oryginalnego materiału