Wizz Air to zaraz obok Ryanaira jedna z najpopularniejszych i najchętniej wybieranych tanich linii lotniczych, oferujących bogatą siatkę połączeń w atrakcyjnych cenach. Pasażerowie z Polski mają powody do radości, gdyż węgierski przewoźnik postanowił odpowiedzieć na zapotrzebowanie podróżnych z naszego kraju, którzy nie mieli do tej pory do wyboru polskojęzycznej obsługi.
REKLAMA
Zobacz wideo Triki, które pomogą wam zaoszczędzić pieniądze przy planowaniu wakacji. W te dni kupuj bilety [MAMY CZAS]
Jak skontaktować się z Wizz Airem po polsku? Nowość dla pasażerów
Chcąc poprawić jakość obsługi klientów, od dzisiaj pasażerowie Wizz Aira mogą liczyć na wsparcie polskojęzycznych konsultantów na stronie internetowej przewoźnika oraz w aplikacji od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-18.
Poza tymi godzinami, przez całą dobę dostępna będzie wirtualna asystentka o imieniu Amelia. Czatbot ma być gotowy, by pomóc w każdej sytuacji. A to wszystko w ramach inicjatywy "Customer First Compass". - Rozpoczynamy nowy rozdział. [...] Symbol naszego zaangażowania w stawianie pasażerów na pierwszym miejscu. [...] To zmiana w sposobie myślenia, działania i dostarczania usług w całym przedsiębiorstwie. Każda decyzja, którą podejmujemy, będzie teraz kierowana potrzebami naszych klientów - komentowała Yvonne Moynihan, Corporate and ESG Officer w Wizz Airze.
Wizzair fot. canva/Markus Winkler
Zmiany w liniach lotniczych Wizz Air. Linia obiera inny kurs w podejściu do pasażerów
3 kwietnia 2025 Wizz Air przedstawił plan wprowadzenia rewolucyjnych zmian, które mają znacznie poprawić komfort podróży pasażerów. Projekt transformacji o nazwie "Customer First Compass" to inicjatywa, która pochłonie budżet rzędu blisko 14 milionów dolarów. Opiera się na czterech głównych filarach: produkcie, cenie, usługach oraz komunikacji. Każdy z nich ma na celu dostarczenie pasażerom jeszcze lepszego doświadczenia.
W praktyce oznacza to poprawę jakości obsługi oraz gwarancję niższych cen biletów bez ukrytych opłat. Dodatkowo, w przypadku opóźnionych lub odwołanych lotów, pasażerowie mogą liczyć na szybszą reakcję. Zażalenia będą rozpatrywane w ciągu 7 dni, a zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu 24 godzin. Czy latasz tanimi liniami lotniczymi? Zapraszamy do udziału w sondzie oraz do komentowania.