Reserved apeluje o zwroty. Te ubrania stwarzają niebezpieczeństwo. "Prosimy o kontakt"

g.pl 2 godzin temu
Zdjęcie: Fot. Adam Stępień / Agencja Wyborcza.pl


LPP S.A., właściciel marki Reserved, wydał oświadczenie w sprawie ubrań, które mogą stanowić niebezpieczeństwo dla ich użytkowników. O jakie produkty chodzi? Artykuły zostały wycofane ze sprzedaży. Klienci, którzy mają je w swoich domach, "proszeni są o zaprzestanie ich używania" i zwrot do sklepu.
Właściciel marki Reserved ogłosił wycofanie kilku modeli dziecięcych ubrań z powodu potencjalnego zagrożenia dla najmłodszych. Polska sieć przygotowała także prostą procedurę zwrotu. W ten sposób można oddać zarówno produkty zakupione stacjonarnie, jak i przez internet. W tym przypadku lepiej nie ryzykować.

REKLAMA







Zobacz wideo Wiktoria Trojan i Daniel Olender: By handlować ciuchami z lumpeksów, wystarczy zainwestować grosze



Ubrania do oddania - Reserved. "Klienci są proszeni o zaprzestanie korzystania z produktu"
Jak czytamy w komunikacie LPP S.A., problem dotyczy ubrań z wiszącymi sznurkami, które mogą stanowić zagrożenie dla dzieci. Są to artykuły wyprodukowane w Chinach, które nie spełniają standardów jakości oraz bezpieczeństwa Reserved. W związku z tym ze sprzedaży wycofano:

bluzę model nr 644BF-59X;
stroje kąpielowe modele nr: 855AH-02X, 704AG-04X i 700AG-04X.

Artykuły zostały wycofane ze względu na wiszące sznurki, które mogą stwarzać ryzyko zaplątania się dziecka w trakcie zabawy. Wycofaniu podlegają również kolczyki o numerze 6929S-MLC.

Klienci są proszeni o zaprzestanie korzystania z produktu i informowanie o możliwości jego zwrotu

- czytamy w komunikacie na stronie UOKiK.


Reserved kids. Klienci mogą oddać te produkty bez paragonu
Klienci, którzy zakupili jeden z wyżej wymienionych produktów, proszeni są o dokonanie zwrotu. W przypadku ubrań kupionych w jednym ze sklepów stacjonarnych należy udać się do dowolnego salonu sieci. Produkty można zwrócić bez paragonu.




Klienci, którzy nie posiadają dowodu zakupu, zostaną poproszeni przez personel o wypełnienie odpowiedniego formularza

- informuje marka. Produkty zakupione online można oddać zarówno w najbliższym sklepie stacjonarnym, jak i dzięki własnego konta na stronie internetowej Reserved. W tym przypadku klienci proszeni są o wybranie polecenia "zwrot" lub "reklamacja" i postępowanie zgodnie z instrukcjami otrzymanymi mailowo.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu 58 353 63 63. (...) Za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy

- czytamy w oficjalnym komunikacie Reserved. Nie jest to wyjątkowa sytuacja, ponieważ stosunkowo często dochodzi do wycofania produktów, które mogą stanowić zagrożenie dla klientów. Najczęściej dotyczy to jednak artykułów spożywczych. W ostatnim czasie z taką sytuacją musiał zmierzyć się między innymi Lidl. Na pułkach pojawiły się bowiem opakowania z lodami kokosowymi, a wewnątrz pudełka w rzeczywistości znajdowały się lody o smaku cytrynowym. W tym przypadku do pomyłki doszło na etapie produkcji, wskutek której klienci nie byli informowani o istotnym alergenie. W maju tego roku natomiast sieć sklepów Action wydała komunikat dotyczący wycofania ze swojego asortymentu jednej z zabawek dla dzieci. Był to zestaw do plecionek firmy Scoubidou, który mógł stanowić zagrożenie dla zdrowia z powodu zbyt wysokiego stężenia plastyfikatora ftalanowego DEHP.




Dziękujemy, iż przeczytałaś/eś nasz artykuł.Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Idź do oryginalnego materiału