Reklama McDonald’s bez jedzenia i lokalu. Sieć promuje złote łuki symbolicznym gestem

nowymarketing.pl 1 rok temu
To pierwsza reklama McDonald’s UK, w której na próżno szukać flagowych posiłków czy ujęć z restauracji sieci. Tym razem marka prezentuje taneczny klip, w którym główną rolę grają uniesione brwi. fot. YouTube.com/McDonald's
McDonald’s i słynne złote łuki
McDonald’s przyzwyczaił nas do reklam, w których widnieją charakterystyczne czerwone pudełka z frytkami i kolorowe, wyglądające niemal nierealnie, soczyste burgery. A to wszystko najczęściej w scenerii jednej z restauracji. Nowa reklama marki odbiega jednak od dotychczasowych klipów. Co sprawia, iż jest wyjątkowa?
Po pierwsze, w 2-minutowym spocie nie zobaczymy żadnych produktów marki ani choćby fragmentu lokalu McDonald’s. Mimo to już po pierwszych kilkunastu sekundach filmiku wiadomo, iż mamy do czynienia z reklamą „złotych łuków”.
Spot zatytułowany „Raise Your Arches” przypomina fragment musicalu z utworem Yello „Oh Yeah” z...
Idź do oryginalnego materiału