Raport pt. „Unfolding AI — New Worlds of Fashion” (Vogue Business) | Analiza

nowymarketing.pl 5 miesięcy temu
Obecność AI w przemyśle modowym coraz wyraźniej daje o sobie znać. Tendencja ta nie dziwi, szczególnie jeżeli zdać sobie sprawę z tego, jak intensywny stał się w ostatnich latach mariaż pomiędzy nowymi technologiami i branżą fashion. fot. Raport Vogue Business x Google
Redakcja magazynu Vogue Business opublikowała raport pt. „Odkrywając AI: Nowe światy mody”. Jaki obraz współpracy pomiędzy modą i AI prezentuje? Co charakteryzuje współczesnych klientów najbardziej luksusowych marek? Oto najważniejsze spostrzeżenia.
W ostatnim kwartale br. Magazyn Vogue Business opublikował obszerny raport dotyczący wkroczenia sztucznej inteligencji do świata mody. W dokumencie omówione zostały trzy podstawowe grupy konsumentów, ich stosunek do AI, przyzwyczajenia i oczekiwania. Na zadane w ankiecie pytania odpowiadali nabywcy luksusowych marek ze Stanów Zjednoczonych, Wysp Brytyjskich, Włoch i Francji, w sumie 2976 respondentów....
Idź do oryginalnego materiału