Quiet Luxury Deni Cler Milano. Pokaz najnowszej kolekcji jesień-zima 2023

anywhere.pl 1 rok temu

7 września br., w budynku Senator przy ul. Bielańskiej w Warszawie, odbył się pokaz najnowszej kolekcji Deni Cler: Jesień-Zima 2023. W niepowtarzalnej scenerii, pełnej subtelnego prestiżu, pojawiło się wielu znamienitych gości ze świata mody, biznesu, mediów, kultury i sztuki. Królowała dyskretna elegancja – ponadczasowa stylistyka – motyw przewodni najnowszej kolekcji Deni Cler Milano, gdzie minimalistyczna forma łączy się z najwyższą jakością.

W pojęciu quiet luxury mieści się esencja tego nurtu – zmysłowość, luksus, ale bez przepychu, i ponadczasowość. Taka właśnie jest najnowsza kolekcja Deni Cler Milano. Dominują w niej klasyczne fasony, idealne dla kobiet z charakterem, ceniących jednocześnie komfort i elegancję. Jesienno-zimowe zestawy zaprojektowano w stonowanej kolorystyce i z wykorzystaniem włoskich tradycji marki modowej. Oprócz kultowej czerni i szarości, na wybiegu pojawiły się także beże, brązy wraz z ulubionym kolorem – écru. Nie zabrakło także mocniejszych akcentów, które znakomicie podkreślają kobiecą naturę. Rubinowa czerwień, malachitowa zieleń i ekspresyjna magenta stanowią doskonały wybór na wyjątkowe wyjście czy odważne, streatwearowe stylizacje.

W nadchodzącym sezonie nasi Projektanci zabiorą nas w podróż dookoła świata, zatrzymując się w znanych hotelach takich jak Ritz, Sheraton czy Waldorf-Astoria. Te miejsca mają swój styl, fascynują bogactwem wystroju wnętrz. By dobrze się w nich poczuć, trzeba adekwatnie się ubrać i ciekawie wyglądać. Chciałabym, aby nowa kolekcja Deni Cler zaczarowała dyskretną elegancją i szlachetnością. To powrót do włoskich korzeni marki, gdzie królują „tkanina i konstrukcja” – powiedziała Iwona Kossmann, Prezes Deni Cler.

Quiet luxury by Deni Clear to absolutny wyróżnik kolekcji Jesień – Zima 2023. Lusso discreto stanowi potwierdzenie najwyższej jakości krawiectwa. W kolekcji zaprezentowane zostały najmodniejsze spodnie dzwony, kombinezony oraz charakterystyczne sukienki maxi z akcentami retro. Jak powiedziała LUNA, na wybiegu dla modelek można było zauważyć powiew świeżości i ukłon w stronę młodszego pokolenia. Piosenkarkę najbardziej przekonały klasyczne kroje, przełamane w bardzo interesujący sposób, a do tego wspaniałe kolory – wśród nich beże, błyszczące i złote tkaniny. Zestawy zaprojektowano i wykonano w trendzie zrównoważonej mody. Wykorzystano do tego celu jakościowe wełny i jedwabie, a także materiały organiczne i tkaniny ekologiczne.

Wiodący motyw kolekcji – dyskretna elegancja – przyciągnął uwagę Emilii Dankwy i jej mamy, Moniki, które w rodzinnym duecie pojawiły się na pokazie Deni Cler. Monika Dankwa podkreśla, iż najnowsza kolekcja Deni Cler jest międzypokoleniowa. Zarówno młoda osoba wygląda dobrze w „outfitach” tej kolekcji, jak i jej mama, a przypuszczam, iż szykowna babcia również ma szansę błyszczeć. Jednym dodaje ona splendoru, innym odejmuje wieku, a jeszcze innym dodaje kobiecości. Wszystko to dzięki dyskretnej elegancji. Emilii najbardziej podobała się zaś uniwersalności kolekcji. Stylizacje są nowoczesne i klasyczne jednocześnie. Będą odpowiednie dla różnych osobowości. Jestem pewna, iż każdy znajdzie tu coś dla siebie – dodała córka, Emilia.

W tegorocznej jesienno-zimowej kolekcji Deni Cler przeważają ponadczasowe, gładkie tkaniny. Dzięki klasycznym fasonom oraz stonowanym i jednolitym materiałom powstała modna szafa kapsułowa. Po prostu dyskretny luksus! Takie rozwiązania ceni sobie Anna Markowska, której najbardziej podobały się płaszcze, ponieważ pięknie uzupełniają stylizacje. Anna powiedziała, iż uwielbia Deni Cler za jakość i ponadczasowość. Marka rekomenduje szacunek do mody, przez co rzeczy, które są ponadczasowe mogą przechodzić z pokolenia na pokolenie. To ma niezwykłą wartość. Do tego Deni Cler ma włoską duszę. We Włoszech moda jest równorzędna ze sztuką i Deni Cler tak tę modę pokazuje – dodała pochodząca z Krakowa modelka, influencerka i bizneswoman.

W nadchodzącym sezonie Jesień-Zima 2023 marka Deni Cler rozwinęła swoje charakterystyczne linie modowe, które stanowią integralną część jej tożsamości. W kolekcji ważne miejsce zajęły klasyczne i ponadczasowe płaszcze, jak i modele śmiało nawiązujące do obowiązujących trendów. To właśnie okrycia wierzchnie szczególnie przypadły do gustu Marii Sadowskiej. Piosenkarka powiedziała, iż bardzo podobało się jej otwarcie pokazu – czarne kreacje dosłownie rozwaliły system. Według Marii Sadowskiej, marzeniem każdej kobiety jest posiadanie takiego pięknego, czarnego płaszcza. Wszystkie te stylizacje zostały wykonane z najwyższej jakości wełny i kaszmiru.

W asortymencie znalazły się także wiodące produkty, które wyróżniają włoską markę na rynku, tj. damskie garnitury i garsonki. Produkty te utrzymano w biznesowej stylistyce połączonej z dyskretną elegancją. Jak powiedziała Katarzyna Herman, bardzo lubię, kiedy moda jest zabawna, ale niekoniecznie przekombinowana. W Deni Cler podobały mi się peleryny przy bardzo prostych sukniach. Do tego klasyka, prostota i niezwykła dojrzałość.

Najnowsza oferta Deni Cler: Jesień-Zima 2023 – została rozszerzona o linię sukienek wizytowych i wieczorowych, które budzą największe zainteresowanie wśród kobiet. Stanowią one jeden z najbardziej pożądanych elementów kolekcji Quiet Luxury by Deni Cler. Potwierdziła to Edyta Herbuś, która powiedziała, iż kompilacja kobiecości, wysokiej jakości i wygody to wyróżnik najnowszej kolekcji Deni Cler. Bardzo lubię takie wyjątkowe połączenie elegancji i nonszalancji, za pomocą którego sylwetka jest pięknie podkreślona. Takie stylizacje cenię sobie najbardziej – zaznaczyła Edyta Herbuś.

***

Partnerem strategicznym pokazu mody była Klinika Estell. O makijaż zadbała marka Sisley, a o włosy Kevin Murphy. Piękny, hotelowy klimat został stworzony przez Galerię Heban. Alkoholowe specjały przygotowała marka Campari.

***

DENI CLER MILANO to włoska marka należąca do firmy Deni Cler Group S.A., dostępna w 51 salonach własnych i multibrandowych oraz na stronie www.denicler.eu

Od momentu założenia w 1971 w Mantui we Włoszech, ubiera kobiety świadome własnej kobiecości, wartości i siły. W 1991 roku marka pojawiła się na polskim rynku, wprowadzając nową jakość w modzie damskiej. Do dziś pozostaje synonimem elegancji, wyrafinowanego gustu, przy jednoczesnej zgodności z aktualnymi światowymi trendami.

Idź do oryginalnego materiału