Przyszłość e-commerce – relacja z konferencji

mobiletrends.pl 1 rok temu

Wczoraj w Ibis Hotel Centrum Wrocław miała miejsce konferencja Przyszłość e-commerce. Z wielką przyjemnością relacjonujemy to wydarzenie! Edycja zgromadziła przedsiębiorców oraz ekspertów z Polski i zagranicy, którzy wzięli udział w prelekcjach i panelach dyskusyjnych.

W dniu 18 kwietnia w Ibis Hotel Centrum Wrocław miało miejsce oczekiwane przez nas spotkanie dotyczące sprzedaży w internecie. Od samego rana uczestnicy konferencji mogli cieszyć się nie tylko doskonałą organizacją, ale także szeroką gamą tematów poruszanych przez wybitnych ekspertów z Polski i zagranicy.

Kamila Gębik z Kammedia oraz Tomasz Kurek z AKAT Consulting zorganizowali konferencję dla właścicieli biznesów e-commerce, menedżerów oraz dyrektorów operacyjnych zajmujących się sprzedażą.

Podczas wydarzenia poruszono wiele ważnych tematów związanych z handlem internetowym, takich jak innowacje technologiczne, personalizacja w e-handlu czy też strategie cenowe dla sklepów online.

Jak wyglądał przebieg konferencji

Od samego rana uczestnicy konferencji mogli cieszyć się nie tylko doskonałą organizacją, ale także szeroką gamą tematów poruszanych przez wybitnych ekspertów z Polski i zagranicy. W konferencji wzięli udział także przedstawiciele naszego medium, czyli Daniel Parzych, partner zarządzający e-commerce oraz Łukasz Zielonka, CMO w Escola.

Emocje już w trakcie rejestracji!

Od godziny 8:00 rozpoczęła się rejestracja uczestników. Już w jej trakcie, uczestnicy mieli okazję poznać innych przedsiębiorców z branży e-commerce. To także moment, w którym zdaliśmy sobie sprawę jak bardzo podekscytowani jesteśmy oraz jak intensywny dzień, pełen wiedzy i kaw nas czeka!

18 kwietnia, czyli dzień pełen e-commerce!

Nie myliliśmy się. Sporo wiedzy i inspiracji dostaliśmy już w trakcie pierwszej prelekcji.

Pierwszą prelekcję, o 9:00, wygłosił Artur Pajkert z cyberfolks, który opowiedział o sztucznej inteligencji i jej roli w e-commerce. Tytuł prelekcji pytał sugerująco czy AI może nam pomagać w e-commerce już dzisiaj. Okazało się jednak, iż już nam pomaga i warto zacząć z tego korzystać!

O 9:25 Boris Ejsymont (GO2NFT) wygłosił prelekcję po angielsku, w której poruszył temat przyszłości NFT i jego roli w sektorze handlu internetowego. Następnie Łukasz Hodorowicz przedstawił ceny jako narzędzie perswazji w e-commerce. Tak pricing ma wpływ na decyzje zakupowe klientów oraz całe strategie marketingowe firmy!

Był także panel dyskusyjny!

Po krótkiej przerwie na kawę i networking, uczestnicy konferencji mieli okazję wziąć udział w debacie na temat przyszłości e-commerce, która była jednym z najważniejszych punktów programu. W debacie wzięli udział wybitni eksperci z Polski, którzy z pasją dyskutowali o przyszłości handlu internetowego. Udział w niej wzięli: Patrycja Sass, Leszek Ślazyk oraz Leszek Bukowski.

Później nie było gorzej!

Mieliśmy okazję wysłuchać jeszcze wielu ciekawych prelekcji, między innymi od Pawła Gierszewskiego, Kacpra Gugały czy Krzysztofa Murzyna i Przemka Porady. Manager z Shopware opowiedział nam piękną historię, o tym jak zbudować biznes e-commerce, który pomaga innym. 5 nieoczywistych trendów technologicznych e-commerce na najbliższe 5 lat

Obiad był pyszny!

Mieliśmy prawie godzinną przerwę na obiad! Sami zobaczcie jakie pyszności mieliśmy na talerzu!

Po wchłonięciu jedzenia, czas chłonąć wiedzę!

O godzinie 14:00 rozpoczęła się kolejna interesująca prelekcja, którą poprowadził Marcin Gnybek z firmy 2ClickShop. Podczas swojego wystąpienia Marcin przedstawił praktyczne narzędzia, które pomogą zrealizować projekt e-commerce B2B w zaledwie 6 tygodni. Podzielił się swoją wiedzą z zakresu growth hackingu oraz sposobami na efektywne lądowanie w chmurze, co z pewnością zainteresowało słuchaczy.

Po Marcinie, na scenie pojawił się James Gover z Firework, który w swojej prelekcji po angielsku, opowiedział o tym, jak live streaming może zmienić biznes. James przedstawił korzyści płynące z wykorzystania tej formy promocji oraz sposoby na jej skuteczne wykorzystanie w e-commerce.

Kolejną interesującą prelekcję miał Łukasz Białonoga, reprezentujący firmę Salestube. Łukasz skupił się na znaczeniu dobrze dobranej technologii dla rozwoju biznesu e-commerce przyszłości. Przedstawił sposoby na wybór najlepszych rozwiązań technologicznych i wskazał, jakie korzyści mogą przynieść adekwatnie wdrożone narzędzia.

O 15:05 na scenie pojawił się Tomasz Kurek z firmy Akat Consulting, który podzielił się swoją wiedzą z zakresu pozyskiwania dofinansowania na rozwój e-commerce. W swojej prelekcji przedstawił praktyczne sposoby na zdobycie choćby 80% dofinansowania na rozwój swojego biznesu.

Było też rozdanie książek! <3

Kamila Gębik rozdała też książki „Przyszłość e-commerce dla fashion i beauty”, którą mocno polecamy!

Na jej podstawie powstały chociażby te artykuły:
– AR technologią przyszłości w e-commerce. Wszystko dzięki headless!
– Jaka będzie logistyka w e-commerce?

Organizatorzy zrobili też after!

Po wszystkich prelegentach, uczestnicy mieli okazję do wypicia kawy oraz nawiązania nowych kontaktów podczas sesji networkingowej, która trwała aż do godziny 17:30. Później wylądowaliśmy na after party z uczestnikami.

Wydarzenie miało ciekawych patronów!

Wydarzeniu patronowały nasze serwisy, czyli MobileTrends wraz z CommerceTrends oraz media Warto znać!, Digital Now, Izba Gospodarki Elektronicznej, Łukasiewicz Poznański Instytut Technologiczny, Sprzedaż-24, BNI, Ewolucja oraz Global24.

Jak oceniamy wydarzenie?

Wszystkie prelekcje i dyskusje były bardzo ciekawe. Uczestnicy mieli okazję wymieniać doświadczenia i kontakty między sobą, co było bardzo inspirujące! Konferencja Przyszłość e-commerce okazała się doskonałą okazją do zdobycia nowej wiedzy, a także poszerzenia swoich horyzontów w e-handlu. Dziękujemy organizatorom za doskonałą organizację wydarzenia oraz wszystkim uczestnikom za aktywny udział i inspirujące dyskusje! Kawa była pyszna, co też zaliczamy in plus!

Idź do oryginalnego materiału