Przepis na wyjątkową reklamę, czyli świąteczna odsłona „Raise Your Arches” od McDonald’s

nowymarketing.pl 5 miesięcy temu
Świąteczna odsłona kampanii „Raise Your Arches” od McDonald’s, za realizację której odpowiada Leo Burnett, kolejny raz budzi zachwyt. Przykuwający uwagę spot, tak jak poprzednio, nie prezentuje absolutnie żadnego możliwego do zidentyfikowania brandingu sieci fast-food. Zamiast tego stawia na ludzi. fot. screen YouTube
Sposób na doskonałą reklamę?
1. Zatrudnienie wybitnego reżysera
2. Skupienie się na emocjach, jakie wywołuje produkt, a nie na produkcie
3. Zastosowanie jednego małego gestu, który pozwoli bez trudu skojarzyć markę na poziomie globalnym
„Masz ochotę na McDonald’s w te święta?” formatem nie różni się od dwóch poprzednich odsłon kampanii, bo ponownie nie ujrzymy tutaj typowego dla marki brandingu. Zamiast tego McDonald’s skupia się na ludziach, którzy komunikują się ze sobą jedynie dzięki unoszenia brwi, w ten sposób dając sobie znak, żeby udać się wspólnie do znanej sieci fast-food.
W uformowanym tłumie dostrzec można choćby Świętego Mikołaja, który również...
Idź do oryginalnego materiału