Przemysław "Albert" Alberski (TOTALbet): Walka o zainteresowanie jest i będzie największym wyzwaniem marketingu

nowymarketing.pl 1 rok temu
– W czasach, w których ludzie płacą, aby nie oglądać reklam czy korzystają z systemu blokującego display, marketerom będzie coraz ciężej zdobyć uwagę klientów – tym razem z Marketingową 11 zmierzył się Przemysław „Albert” Alberski, dyrektor marketingu TOTALbet Zakłady Bukmacherskie. Pozostałe części cyklu przeczytasz tutaj >>>
1. W marketingu najważniejsza jest...
Skuteczność. Już nie raz złapałem się na tym, iż zrealizowałem kampanię, która pod kątem kreacji stała na bardzo wysokim poziomie, insight i grupa docelowa również były bardzo dobrze dobrane, a efekt niestety był fatalny. Dlatego skuteczność w parametrach, które sobie założę, jest dla mnie najważniejsza.
2. Zajmuję się marketingiem, ponieważ…
Sprawa mi frajdę i lubię mieć wpływ na otaczającą rzeczywistość.
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…
Stworzenie koncepcji, uruchomienie spółki i wprowadzenie produktów do sieci drogerii Sephora brandu Phlov by Anna...
Idź do oryginalnego materiału