Przecinając rajstopy ostrzem brzytwy: challenger brands od wyzwania do triumfu

nowymarketing.pl 1 rok temu
Czy kiedykolwiek zastanawiał*ś się, jak małe marki stają się gigantami w swojej branży? Jak wiele wspólnego z ich sukcesami mają unikalne, nierzadko przewrotne strategie? Zapraszam Cię w podróż do fascynującego świata challenger brands – ambitnych i nowoczesnych firm, które odważnie rzucają wyzwanie status quo, często rosnąc szybciej niż rynek.
Przygotuj się na spotkanie z nowym obliczem marketingu
Dollar Shave Club (DSC) jest, obok Ubera, Airbnb czy Ikea, bodaj najbardziej znanym przykładem i kwintesencją marki challengera. Kiedy w 2016 roku Unilever kupował ten startup, za kwotę 1 mld $, świat biznesu był w szoku.
A zaczęło się dość niewinnie.
Wyobraź sobie… 2010 rok, bożonarodzeniowe...
Idź do oryginalnego materiału