Promocja kosmetyku czy energetyki wodorowej? Ta reklama udowadnia, iż spot o ekologicznej energii może być stylowy

nowymarketing.pl 1 rok temu
Brytyjska modelka, aktorka i orędowniczka działań na rzecz klimatu łączy siły z firmą Vattenfall, aby wprowadzić na rynek „Industrial Emissions Face Mist”. Mgiełka do twarzy to sposób na pokazanie wodoru – rozwiązania wspomagającego redukcję emisji gazów cieplarnianych. Czy wiesz, iż wodór wolny od paliw kopalnych ma potencjał do dekarbonizacji całych gałęzi przemysłu, a tym samym do znacznego ograniczenia emisji dwutlenku węgla? Dotyczy to zwłaszcza branży związanej z produkcją stali, która odpowiada aż za 7 proc. całkowitej światowej emisji dwutlenku węgla.
Współpraca Cary Delevingne i szwedzkiego koncernu energetycznego Vattenfall ma na celu podkreślenie znaczenia wodoru w procesie odejścia od paliw kopalnych. Przedstawiona w spocie mgiełka do twarzy jest wytwarzana z rzeczywistych ścieków z fabryki bazującej na energii z wodoru. Komunikacja koncernu ma na celu udowodnienie, iż emitowane substancje są tak czyste, iż można je stosować w odświeżającej...
Idź do oryginalnego materiału