Jedno z największych centrów handlowych nie tylko w naszym mieście, ale w Polsce zaskakuje nowościami. Od niedawna działa tam kolejny sklep z ubraniami. To dobrze znana firma, obecna na rynku od 1989 roku. Chodzi o powstałą w Niemczech na fali fascynacji kalifornijską kulturą, markę - Pitbull.
Pitbull w Porcie Łódź
Aleksandra Kaczorowska, odpowiedzialna za kontakt z mediami, informuje, iż sklep marki PittBull zajął lokal o powierzchni blisko 100 mkw. Jak wylicza, w ofercie sklepu znajdują się odzieżowe kolekcje męskie, damskie oraz dziecięce i młodzieżowe, które łączą solidność wykonania z nowoczesnym designem. - Klienci mogą znaleźć tu szeroki wybór kurtek, bluz, t-shirtów, spodni dresowych, butów, czapek i akcesoriów zaprojektowanych z myślą o aktywnym stylu życia i codziennym użytkowaniu. Marka nieustannie udoskonala swoje projekty, dbając o funkcjonalność, wygodę i odporność materiałów - dodaje.
https://tulodz.pl/wiadomosci-lodz/budowa-rozpoczeta-w-tym-zakladzie-w-lodzi-prace-znajdzie-az-300-osob/l7DmS8n47mjFzcYgbM06Marka początkowo inspirowana była stylem ulicy i hip-hopem, a obecnie, dzięki współpracy m.in. ze sportowcami, kojarzona jest również z odzieżą sportową.
Jak się okazuje, to nie koniec zmian. Więcej nowości czeka klientów już w nowym roku. Do Portu Łódź dołączą kolejni najemcy. Jak już informowaliśmy w centrum handlowym, swój pierwszy sklep w Łodzi otworzy m.in. Worldbox – multibrandowy sklep oferujący odzież i obuwie w stylu casualowo-sportowym. Zajmie on powierzchnie blisko 800 mkw.
Monika Urbaniak-Kwapiszewska, Customer Experience Specialist w Porcie Łódź, informuje, iż rozwój oferty to odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów. - Cieszymy się, iż zaufanie do naszego centrum wyrażają zarówno nowi partnerzy, jak i marki, które są z nami od lat i decydują się na powiększenie swoich salonów. To najlepsze potwierdzenie atrakcyjności Portu Łódź jako miejsca zakupów i spotkań – dodaje.













