Popatrz, powąchaj, posmakuj – zachęca Too Good To Go w kampanii "Często Dobre Dłużej"

nowymarketing.pl 2 lat temu
Rocznie w Polsce marnujemy 4,8 mln ton jedzenia m.in. przez nieprzestrzeganie etykiety. Dziś w dobrym tonie jest o tym przypomnieć, ponieważ 29 września obchodzimy Międzynarodowy Dzień Świadomości nt. Strat i Marnotrawstwa Żywności ONZ. Dzięki zasadom etykiety Too Good To Go promowanym w kampanii „Często Dobre Dłużej” w prosty i szybki sposób można ocalić jedzenie przed nieeleganckim zmarnowaniem. Wystarczy… zaufać swoim zmysłom!
Etykieta, fr. étiquette, to obowiązujący sposób zachowywania się. Jej nieznajomość może mieć szereg przykrych konsekwencji – jak się okazuje – również dla środowiska. Blisko 88 mln ton żywności w UE marnuje się przez błędną interpretację oznaczeń na...
Idź do oryginalnego materiału