Polska. Więcej niż myślisz – kampania POT z polskimi sportowcami

ttg.com.pl 6 dni temu
fot. Piotr Żyła

Kampania „Polska. Więcej niż myślisz” powstała na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki.

Ambasadorami zostali kolarka Katarzyna Niewiadoma i koszykarz Jeremy Sochan (wideo). Polskę promują również lekkoatletki: Maria Andrejczyk i Natalia Bukowiecka (dawniej Kaczmarek), które przedstawiają Podlasie, Warmię i Mazury (wideo).

– To nasz dom, który bardzo chcemy pokazać. Nagrałyśmy to wideo, żeby zaprosić was do naszego świata. Oprowadzić po nim – mówi Maria Andrejczyk. Zawodniczka w filmie prezentuje spokój Podlasia, przedstawia widzom ulubione lokalizacje z jej regionu: wiadukty w Stańczykach, Górę Cisową i suwalskie jeziora, Wigierski Park Narodowy i Czarną Hańczę.

Kampania skierowana jest do odbiorców z 11 europejskich krajów: Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Włoch, Hiszpanii, Holandii, Belgii, Czech, Austrii, Szwecji i Węgier. Obejmuje emisję 30-sekundowego spotu telewizyjnego, promocję online, działania w social mediach oraz uruchomienie strony internetowej, dostępnej w 12 językach: https://unexpected.poland.travel/pl

Projekt ma na celu pokazanie różnorodności kulturowej i przyrodniczej Polski, a tym samym zachęcenie zagranicznych turystów do odwiedzenia naszego kraju. W przekazie podkreślono atuty Polski – piękno przyrody, wyjątkową kuchnię, bogate dziedzictwo kulturowe oraz nowoczesne, pełne życia miasta.

Idź do oryginalnego materiału