Połączenie mody i popkultury we współpracy Lacoste i Netflix

nowymarketing.pl 1 rok temu
Francuska marka odzieżowa stworzyła kolekcję ubrań we współpracy z portalem streamingowym Netflix. Wykorzystano w niej motywy z ośmiu popularnych seriali. fot. Netflix
W skład kolekcji wchodzą doskonale znane i charakterystyczne dla marki rodzaje ubrań, takie jak koszulki polo, czapki, bluzy czy spodnie dresowe. Na projektach możemy znaleźć motywy z seriali: „Stranger Things”, „Bridgertonowie”, „Lupin”, „Dom z papieru”, „Wiedźmin”, „Sex Education”, „Cień i kość” czy „Szkoła dla elity”.
Kultowy krokodyl został wkomponowany w serialowe motywy. Możemy zobaczyć go, np. w ogromnej peruce, zgodnie z nawiązaniem do „Bridgertonów”. Dzięki tej współpracy, marka Lacoste może zyskać sympatię wśród młodszych odbiorców.


– Naszym zdaniem, produkty mogą być potężnym medium do opowiadania historii, a partnerstwo z Lacoste stanowi wyjątkową okazję do...
Idź do oryginalnego materiału