Polacy chcą diamentów, choćby z laboratorium

radiokielce.pl 2 tygodni temu

Kupowane są jako ozdoba i inwestycja. Klienci przekonują się do nowości, w tym do kamieni kolorowych czy również tych pochodzących z pracowni – poinformowała w czwartek „Rzeczpospolita”.

„Rz” napisała, iż „wartość polskiego rynku luksusowej biżuterii i zegarków zbliża się już do 600 mln zł, z czego niemal 60 proc. przypada na wyroby jubilerskie, zwłaszcza te z diamentami. Koniunktura na kamienie nie słabnie, cieszą się ogromnym zainteresowaniem konsumentów”.

„Rok zaczął się dla nas dobrze pod względem sprzedaży, spodziewamy się, iż 2024 r. przyniesie lepsze wyniki niż 2023 r. Wiele sobie obiecujemy zwłaszcza po segmencie luksusowej biżuterii, w nim nasza oferta będzie mocno rozbudowana. Mówimy o produktach po kilkadziesiąt, a choćby kilkaset tysięcy złotych” – powiedział „Rz” dyrektor marketingu sieci Apart Michał Stawecki.


Idź do oryginalnego materiału