Podlasie wie, jak mówić o bezpieczeństwie na drogach. Kampania „W Podlaskiem jeżdżę z kaskiem”

nowymarketing.pl 1 rok temu
„Broń bobrze bez kasku”, m.in. takie hasła pojawiają się na grafikach promujących najnowszą akcję. Województwo podlaskie prowadzi kampanię, która ma zwracać uwagę na bezpieczeństwo rowerzystów na drogach. Kreacja zbiera pochwały w mediach społecznościowych. Fot. Facebook
Władze Podlasia w akcjach promujących region często podkreślają jego walory turystyczne. Nie zapominają także o bezpieczeństwie przy uprawianiu turystyki. Województwo podlaskie kolejny raz udowadnia, iż stosunkowo mało atrakcyjne (choć ważne) tematy można przedstawić w zwracający uwagę sposób.
W kampanii „W Podlaskiem jeżdżę z kaskiem” przypomniano o tym, jak ważne jest dopilnowanie tego, by nie wybierać się na przejażdżki rowerowe bez odpowiedniego zabezpieczenia głowy. W akcji wykorzystano grafiki, które pomogła wygenerować sztuczna inteligencja. Możemy znaleźć na nich zwierzęta charakterystyczne dla Podlasia. Są to m.in. bobry, łosie, dziki, wilki czy żubry. Dodatkowo,...
Idź do oryginalnego materiału