FlixBus i Poczta Polska łączą siły, o czym informuje "Wasza Turystyka". W ponad 440 punktach pocztowych będzie można kupić bilety autobusowe. To oferta przygotowana dla konkretnej grupy klientów.
Odbierzesz list i kupisz bilet na FlixBusa. W ofercie kilkaset tras
Połączenie sił FlixBusa i Poczty Polskiej nie jest przypadkiem. Międzynarodowy przewoźnik chce bowiem dotrzeć ze swoją ofertą do osób, które na co dzień nie korzystają z internetu lub po prostu są zwolennikami tradycyjnego kanału sprzedaży.
– kooperacja z Pocztą Polską wynika z naszego przekonania, iż mobilność powinna być dostępna dla wszystkich. Dzięki tej współpracy osoby, które wolą bezpośredni kontakt podczas zakupu, mogą w prosty sposób nabyć bilety w swojej lokalnej placówce pocztowej. Rozbudowana sieć placówek Poczty Polskiej, obejmująca wiele mniejszych miejscowości, umożliwia wygodny dostęp do naszych usług, co jest szczególnie istotne dla osób starszych lub tych, które nie korzystają z internetu – przyznał Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBusa w Europie Wschodniej.
Specjalne naklejki informujące o możliwości zakupu biletu pojawią się w ponad 440 placówkach Poczty Polskiej, a pełna lista dostępna będzie online. Znajdzie się na niej wiele mniejszych miast, gdzie większy odsetek osób nie korzysta z usług internetowych.
Dzięki temu tysiące osób dostaną możliwość podróży na terenie Polski, ale i Europy. Warto bowiem pamiętać, iż FlixBus oferuje bezpośredni przejazd do ponad 400 miejsc w Polsce, a także 22 trasy europejskie. W okienku poczty będzie można zatem zarezerwować przejazd do sąsiedniego miasta, ale i Zakopanego, Poznania, Warszawy, albo Berlina, Wiednia, czy Budapesztu. A dodatkowo wiele z nich bywa dostępnych w bardzo dobrych cenach.
Quiz geograficzny: 10 podchwytliwych pytań o stolice świata
Jak kupić bilet na FlixBusa na Poczcie Polskiej? Będzie to dość proste
Proces zakupu biletu w okienku pocztowym ma być dość prosty. Wystarczy, iż podróżny powie, gdzie, kiedy i o której godzinie chciałby pojechać. Pracownik poczty wprowadzi to do systemu i przekaże, jakie są możliwości przejazdu, wraz z cenami, bo te stale się zmieniają.
Jeżeli klient zdecyduje się na podróż, będzie musiał podać adres mailowy, na który zostanie przesłane potwierdzenie rezerwacji. Na wyraźną prośbę pracownik poczty może wydrukować potwierdzenie. Za przejazd można zapłacić gotówką lub kartą w okienku Poczty Polskiej.