MARIA SZYMAŃSKA JEST PREZESEM LUBA SOHN HOLDING S.A. KARIERĘ ROZPOCZĘŁA W BRANŻY FINANSOWEJ, GDZIE SPECJALIZOWAŁA SIĘ W ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW, OPTYMALIZACJI PROCESÓW I BUDOWANIU EFEKTYWNYCH ZESPOŁÓW. W LUBA SOHN WDRAŻA INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA BIZNESOWE. ZA SWÓJ NAJWIĘKSZY SUKCES UWAŻA POGODZENIE ŻYCIA ZAWODOWEGO I RODZINNEGO.
Nasze produkty odpowiadają na szerokie potrzeby użytkowników, przede wszystkim wspierają komfort życia.
BWL: Jak zrodził się pomysł stworzenia firmy LUBA zajmującej się produkcją nawilżanych chusteczek i ściere czek o zastosowaniu kosmetycznym, pielęgnacyjnym oraz czyszczącym?
MS: Pomysł na zaistnienie w ogromnym sektorze produktów higienicznych i kosmetycznych był decyzją strategiczną dla rozwoju i umacniania całego Luba Sohn Holding. Nasze otwarte umysły i odwaga w działaniu zawsze mobilizowały nas do podejmowanie nowych projektów. Początki naszej firmy sięgają 2015 roku, kiedy to wdrożyliśmy technologię produkcji nawilżanych chusteczek i papierów. Kolejne lata to była praca również nad naszymi własnymi brandami, które docelowo pozwoliły nam na rozszerzenie dystrybucji na rynku massmarketowym.
BWL: Jakie produkty mają Państwo w swojej ofercie?
MS: Zaczęliśmy od nawilżanych chusteczek pielęgnacyjnych i ściereczek do sprzątania, ale bardzo gwałtownie poszerzyliśmy ofertę o kosmetyki do ciała oraz płyny czyszczące. W 2019 roku powstała nasza linia ściereczek do sprzątania Luba Comfort i linia naturalna Luba Naturals, a w 2020 roku miała premierę absolutnie wyjątkowa marka chusteczek i kosmetyków dla niemowląt Luba Tuli. Potem rozwinęliśmy ofertę nawilżanych papierów toaletowych Luba Family, a w 2021 roku powstała linia kosmetyków dla psów My Best Friend Dog.
BWL: Co odróżnia produkty LUBA od tych dostępnych na naszym rynku?
MS: Z pewnością są to najwyższa jakość i bezpieczeństwo oraz dbałość o aspekty środowiskowe. Nasze pięknie pachnące i bezpieczne produkty do sprzątania są wykonane z użyciem najnowocześniejszych biodegradowalnych składników pochodzenia naturalnego. Oferujemy produkty wegańskie i kompozycje pozbawione alergenów. Dajemy naszym konsumentom możliwość odpowiedzialnego wyboru. Nasze produkty odpowiadają na szerokie potrzeby użytkowników, przede wszystkim wspierają komfort życia – pozwalają sprostać wyzwaniom rodzicielskim i zapewniają dobrostan na co dzień. Od tego roku jesteśmy też partnerem Stowarzyszenia SOS Wioski dziecięce, któremu przekażemy część zysków ze sprzedaży Tuli w e-commerce.
BWL: W jaki sposób kontrolują Państwo bezpieczeństwo swoich produktów?
MS: Kontrola odbywa się na każdym etapie – od projektowania aż po sprzedaż finalnego wyrobu. Aspekty bezpieczeństwa i najwyższej jakości są nieustannie przez nas kontrolowane. Po pozytywnej ocenie składników formulacji kosmetycznej i wyborze opakowania produkt przechodzi rygorystyczne badania (m.in.dermatologiczne, mikrobiologiczne, aplikacyjne) potwierdzające jego bezpieczeństwo, a także podlega analizie toksykologicznej. Badamy każdą partię produktu. Nasza firma corocznie poddaje się dobrowolnym audytom jakościowym, które przechodzimy z najwyższymi możliwymi wynikami.
BWL: Czy jest taki produkt marki LUBA, bez którego nie wyobraża sobie Pani codziennego życia?
MS: Jako kobieta bardzo aktywna zawodowo, a przy tym matka i żona, doceniam absolutnie wszystkie nasze produkty. Moim bohaterem domu są ściereczki do czyszczenia lodówki Luba Comfort, które przy wielodzietnej rodzinie wielokrotnie ratują sytuację. Uwielbiam, kiedy po sprzątaniu dom pięknie pachnie, dlatego też jedną z moich ulubionych linii są perfumowane nawilżane ścierki do sprzątania Comfort.