PLL LOT zwiększa komfort podróżujących. Podejmuje współpracę z marką kosmetyków Phenomé

nowymarketing.pl 1 rok temu
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają kolejne zmiany na swoich pokładach. Wszystko za sprawą nowej współpracy z polską, dynamicznie rozwijającą się kosmetyczną marką Phenomé, dzięki której każdy pasażer lotów dalekodystansowych w klasie biznes otrzyma bawełnianą kosmetyczkę z haftowanym logo PLL LOT.
W jej wnętrzu znajdą się dwa wyjątkowe produkty z jabłkowej linii Phenomé - krem o działaniu nawilżającym oraz regenerujący balsam do ust.
– Zaproszenie Phenomé do współpracy przy tworzeniu produktów dla naszych najbardziej wymagających gości - pasażerów klasy biznes Dreamlinerów PLL LOT - jest kolejnym etapem zmian w ofercie, jakie wprowadzamy, wsłuchując się w głos i potrzeby naszych...
Idź do oryginalnego materiału