Rozszerzenie funkcjonalności wirtualnej karty PayPo to odpowiedź na oczekiwania konsumentów, którzy poszukują elastycznych rozwiązań ułatwiających zarządzanie finansami. Zgodnie z danymi marki 59% klientów BNPL wskazuje, iż możliwość odroczenia płatności pomaga im lepiej zarządzać domowym budżetem, zapewniając elastyczność finansową1.
W restauracji, w muzeum, u kosmetyczki, czy na stacji paliw - z kartą PayPo zapłacisz wszędzie
Od połowy marca b.r. płatności odroczone PayPo są dostępne w praktycznie wszystkich punktach akceptujących płatności kartowe - zarówno tych online, jak i stacjonarnych. Dzięki rozszerzeniu dostępności karty PayPo, płatności odroczone wchodzą do zupełnie nowych kategorii zakupowych, umożliwiając skorzystanie z opcji BNPL m.in. płacąc za rozrywkę (np. kina, teatry, muzea, restauracje), usługi (np. salony fryzjerskie i kosmetyczne), transport, rekreację i wypoczynek (np. bilety lotnicze i kolejowe, noclegi i hotele), a także w dyskontach spożywczych, czy na stacjach benzynowych. Nowe rozwiązanie obejmuje również mniejsze sklepy i usługodawców, którzy obsługują płatności kartowe.
Rozszerzenie dostępności karty PayPo na praktycznie wszystkich usługodawców zmienia krajobraz branży BNPL w Polsce. Płatności odroczone, które do tej pory kojarzyły się głównie z zakupami online wchodzą na nowy, wyższy poziom, dając konsumentom jeszcze więcej możliwości - nie tylko w zakresie kanałów zakupu, ale również w kontekście szerokiego spektrum wyboru kategorii produktów i usług, za które mogą zapłacić później. Dla wielu to rewolucja płatnicza, a dla nas to przede wszystkim efekt długotrwałej oraz konsekwentnej strategii rozwoju naszej spółki i usług. Dążyliśmy do tego od kilku lat. Cieszę się, iż udało nam się to osiągnąć i iż jako firma kształtujemy obraz polskiego sektora usług BNPL, wyznaczając trendy, a przy tym dostarczając konsumentom rozwiązania skrojone pod ich potrzeby. Ta karta to krok do tego, aby PayPo stało się domyślną formą płatności wśród polskich konsumentów – mówi Radosław Nawrocki, założyciel i Prezes Zarządu PayPo.
Otwarcie się na wszystkie branże zakupowe wpłynęło na to, iż proces zakupowy z kartą PayPo stał się szybszy i wygodniejszy. Nie ma już konieczności wyboru sklepu, w którym chce się zrobić zakupy. W aplikacji PayPo wystarczy aktywować limit na transakcję kartą i zbliżyć ją do terminala płatniczego lub w przypadku robienia zakupów online, wpisać jej dane w formularzu płatności.
Kartę PayPo posiada już 100 tysięcy konsumentów
Karta PayPo została entuzjastycznie przyjęta przez kupujących. Od listopada 2024 r., kiedy udostępniono ją wszystkim zainteresowanym, skorzystało z niej ponad 100 tysięcy osób.
Karta dostępna jest w formie wirtualnej w aplikacji mobilnej PayPo. Po jej wygenerowaniu wystarczy dodać kartę do portfela w swoim telefonie (Apple Pay lub Google Pay). Karta PayPo jest całkowicie darmowa - nie wiążą się z nią żadne opłaty za wygenerowanie czy utrzymanie. Nie ma też kosztów ukrytych, nie trzeba za jej pośrednictwem zrealizować określonej liczby transakcji albo zrobić zakupy na konkretną wartość, by uniknąć dodatkowych opłat. Klient może korzystać z niej w dowolnym momencie, płacąc jedynie za dokonane zakupy, na tych samych zasadach, co w przypadku tradycyjnych transakcji PayPo.