Sosy Eda Sheerana
Ed Sheeran ponownie zaskoczył fanów. Tym razem nie ze względu na swoje muzyczne i aktorskie działania. Znany gitarzysta postanowił skomponować na polski rynek nowy zestaw pikantnych sosów Tingly Ted’s. Nazwa wzięła się od ksywki, którą Ed Sheeran nosił w dzieciństwie. Sosy dostępne będą w dwóch wersjach: ostrej Tingly i bardzo ostrej Extra Tingly.
Za ostrość sosu odpowiedzialna jest obecność papryczki jalapeño i papryczki capsicum o wysokiej zawartości kapsaicyny. Dodatkowymi nutami smakowymi jest cytryna i dymny aromat wędzonki.
- Uwielbiam sosy, to żadna tajemnica. Ale im jestem starszy, tym bardziej kocham i potrzebuję przypraw przy każdym posiłku- tłumaczy krótko swoją kulinarną przygodę Ed Sheeran.
Artysta podkreślał, iż wybierał smaki sosu ponad rok i próbował go z każdą potrawą. Według niego sosy Tingly Ted’s są w stanie podkreślić smak niemal każdej potrawy poza bananami.
Znany muzyk szczególnie poleca wypróbować sos z:
- frytkami,
- nuggetsami,
- falafelami,
- smażonego kurczaka.
Zespół pracujący nad sosem Eda Sheerana chciałby, aby jego sos przypadł do gustu konsumentom na równi z ketchupem. Ponadto muzyk zwrócił uwagę, aby tworzywo, z którego wykonano butelkę, pochodziło z recyklingu i nadawała się do powtórnego użycia. Sosy w Polsce mają być dostępne od 2023 roku.
Burger Ralpha Kamińskiego
W Polsce muzycy również współpracują z branżą gastronomiczną. W 2021 roku w sieci restauracji McDonald’s pojawił się zestaw rapera Maty. W jego skład wchodził potrójny cheeseburger, vanilla matcha(k) latte oraz średnie frytki. W jego ślad w 2022 roku poszedł piosenkarz Ralph Kamiński, który swoją współpracę z siecią nazywał „balem w Maku”. To określenie nawiązywało do tytułu albumu „bal u Rafała” wydanej przez artystę w tym samym roku. Zestaw proponowany przez muzyka składał się z:
- roślinnego Spicy Veggie Burger,
- średnich frytek,
- i soku jabłkowego.
Japoński deser lodowy Quebonafide
Popularny raper wraz z dj’em i producentem Forxst w 2022 roku rozszerzył swój spożywczy repertuar. Poza napojami herbacianymi pod logiem MISS TI muzyk wprowadził do sprzedaży deser lodowy mochi. Japoński przysmak na bazie ciasta ryżowego dostępny był w ofercie limitowanej jednego z dyskontów w dwóch smakach: mango i kokosowym. Natomiast napoje herbaciane Matcha Latte dla wegan i Milk Tea dostępne są w regularnej sprzedaży, artyści promowali swój produkt nagraniem „Thirsty Night”.
Jesteście ciekawi smaku kulinarnych propozycji proponowanych przez znanych muzyków?
Zobacz także inne tematy kulinarne ze Strony Kuchni: