REKLAMA
Dodatkowo czasy, w których żyjemy, nie należą do najłatwiejszych dla płci żeńskiej. 1 na 3 kobiety odczuwa presję zmiany swojego wyglądu z powodu tego, co widzi w internecie, choćby gdy wie, iż są to obrazy fałszywe lub generowane przez sztuczną inteligencję [1]. Pokazuje to, jak rozwój technologii w wielu aspektach nie pozostaje bez znaczenia choćby na to, jak postrzegamy siebie i świat, mimo iż usprawnia nasze codzienne funkcjonowanie. Wzrost popularności AI stanowi jedno z największych zagrożeń dla prawdziwych standardów piękna w ciągu ostatnich 20 lat i przynosi ze sobą nowe wyzwania, które wymagają podjęcia zdecydowanych działań, bo przecież my, kobiety, w rzeczywistości wszystkie jesteśmy piękne, i zasługujemy na bycie szczęśliwymi.
Wsparcie kobiet w drodze do czułości i samoakceptacji jest niezwykle ważne Fot. Materiały promocyjne Dove
Autentyczność, indywidualność i wewnętrzna siłaW odpowiedzi na wyzwania stojące przed kobietami marka Dove od lat pokazuje prawdziwe piękno, promując autentyczność i różnorodność w postrzeganiu urody. Już wiele lat temu Dove podjęło decyzję o przedstawianiu w swoich kampaniach jedynie prawdziwych kobiet i ich autentycznych historii – bez retuszu i manipulacji wizerunkami, co teraz, w dobie tak rozwiniętych technologii cyfrowych, ma jeszcze większą wartość i znaczenie.
Fot. Materiały promocyjne Dove
W ramach kolejnych już działań na rzecz wspierania kobiet w budowaniu pewności siebie i samoakceptacji powstał wyjątkowy, artystyczny projekt Dove i Rossmann. "Album Piękna" to kolekcja zdjęć wykonanych przez Zuzę Krajewską i historii kobiet, zebranych przez Justynę Kopińską. Bohaterkami są kobiety takie jak nasze koleżanki, siostry, ciocie czy babcie. Unikatowy zbiór zamknięty w albumie łączy misje obu marek – chęć towarzyszenia kobietom na co dzień w ich drodze do czułości i docenienia samych siebie. Celem współpracy jest też promowanie prawdziwego piękna oraz wsparcie w pokochaniu siebie, skupieniu się na relacji ze sobą i swoim ciałem.Album Piękna to wyjątkowy projekt, który powstał dzięki współpracy marek Dove i Rossmann. Razem stworzyliśmy coś niezwykłego – publikację, która celebruje różnorodność i autentyczność, inspirując kobiety do spojrzenia na siebie z czułością i akceptacją. Dzięki aplikacji Rossmann PL oraz wspólnemu zaangażowaniu obu marek udało się dotrzeć do kobiet w całej Polsce, tworząc unikalne kompendium piękna. To dowód na to, iż kooperacja dwóch marek może realnie wpłynąć na postrzeganie piękna w społeczeństwie – mówi Renata Kałużyńska, Category Channel Development Manager w Unilever.Do akcji zaproszono wszystkie kobiety, niezależnie od tego, w jakim są wieku, jaki rozmiar ubrań noszą, jaki mają rodzaj włosów czy kolor skóry. Laureatki projektu zostały wybrane spośród tysięcy zgłoszeń dokonanych przez aplikację Rossmann PL. Dzięki temu powstała unikalna kolekcja zawierająca portrety zwykłych-niezwykłych kobiet uchwyconych na zdjęciach znanej fotografki i spisanych przez licznie nagradzaną dziennikarkę i reportażystkę. Album Piękna to wyjątkowy projekt, który idealnie odzwierciedla wartości marki Dove – celebrację różnorodności, autentyczności i piękna, które tkwi w każdej z nas. Zgłoszenia do projektu pokazały nam, jak wiele Polek pragnie podzielić się swoją historią i udowodnić, iż piękno tkwi w różnorodności. Wybrane bohaterki Albumu Piękna są dowodem na to, iż każda kobieta ma w sobie siłę, by żyć na własnych zasadach i z dumą celebrować swoją wyjątkowość. Razem z marką Rossmann staramy się wspierać kobiety w pokochaniu siebie i celebrowaniu życia w zgodzie z samą sobą – podkreśla Joanna Orzechowska, Head of Marketing Media Personal Care w Unilever
Album Piękna to wyjątkowy projekt celebrujący różnorodność, autentyczność i wewnętrzne piękno Fot. Materiały promocyjne Dove
W wyniku realizacji powstała również wyjątkowa, wirtualna galeria dostępna na stronie www.albumpiekna.pl. Natomiast obie marki zapraszają także do Łodzi, na plenerową wystawę "Albumu Piękna" zlokalizowaną przy Manufakturze. Wystawę można odwiedzić do 31 marca br.
Powstanie "Albumu Piękna" to wydarzenie inaugurujące współpracę obu marek w trosce o prawdziwe piękno.To ty definiujesz siebiePiękno kobiece jest fascynującą, wielowymiarową mieszanką cech zewnętrznych i wewnętrznych. Płeć żeńska wyraża swoją atrakcyjność i urodę na swoje własne, niepowtarzalne sposoby, które odzwierciedlają kobiecą osobowość, doświadczenie i wartości. Piękno to siła, mądrość, delikatność i determinacja – coś, co wzbudza podziw, inspiruje i przyciąga. A ten pierwiastek jest w każdej kobiecie, wystarczy tylko umieć go dostrzec i docenić.[1] https://www.dove.com/pl/stories/campaigns/keep-beauty-real.htmlMateriał promocyjny marki Dove.