Piękno od backstage’u. Dobre praktyki w realizacji eventów beauty

nowymarketing.pl 1 rok temu
Branża kosmetyczna oferuje szeroki zakres produktów. Premierze nowych flagowców marek towarzyszyć powinna otoczka, która wyróżni dany kosmetyk i przedstawi go w unikalny dla marki sposób. Jak organizować oryginalne wydarzenia beauty o wysokiej estetyce, które przybliżą wartości produktu? Eventy beauty tworzone są pod szerokie grono odbiorców. Przede wszystkim główną grupą docelową stanowią pasjonaci i entuzjaści tematów związanych z branżą urodową. Biorąc udział w dedykowanych wydarzeniach, zyskują możliwość zagłębienia się w najnowsze trendy, rozmowy, wymianę wiedzy z ekspertami w branży, poszukiwania inspiracji czy tworzenie contentu na potrzeby swoich kanałów społecznościowych.
Kolejna grupa uczestników to szerokie grono profesjonalistów: makijażyści, eksperci, wizażyści, kosmetolodzy czy twórcy internetowi w segmencie urodowym. Launch nowych produktów realizowany jest również (jak nie w głównej mierze) dla rozgłosu medialnego, a co za nim idzie - zasięgu. Dążymy do...
Idź do oryginalnego materiału