Pełny serwis roweru miejskiego do jazdy codziennej

velotech-pl.blogspot.com 2 miesięcy temu

Trochę paskudna pogoda ale pracować trzeba.

Dzisiaj na serwisie pojawiła się damka do zrobienia fullcacy.

Rower przejechał od nowości ok 5tyś km przez ok półtora roku, części napędowe zużyte.

Części nowe przygotowane więc możemy zaczynać.

Stan wcześniej.

Do zrobienia kompletny napęd oraz hamulce.












Rower przy okazji przeszedł modernizacje.
Z racji tego iż wymieniano wkład suporty została usunięta też osłona na łańcuch i korbowód, dlaczego ? bo mechanizmy korbowe maja własne osłony i taka jak na początku pełna nie jest potrzebna, przy okazji wkład suportu nie będzie się luzował z czasem bo nim także przykręcamy wsporniki osłony..... po co się stresować, będzie ładniej i praktyczniej.
Zmieniono także wielkość blatów na max 42 a nie 48 i do tego kompatybilną przerzutkę przednią, rower będzie żwawszy i szybszy w warunkach miejskich.
Duże blaty trekingowe 48 sprawują się dobrze na długich trasach tylko.

Także po modyfikacjach napędu użytkownik będzie mógł w pełni wykorzystać zakresy przełożeń pod zastosowanie miejskie.


Nowa korba 24x34x42 i przerzutka przód do niej.


Wymiana linek i pancerzy prowadzonych w ramie


Na końcu uporządkuje się przewód od licznika

Przerzutka tył i odpowiednio naciągnięty wózek na najwyższym przełożeniu


Nowe klocki hamulcowe.. te mają więcej gumy ... minimalnie ale jest, na różne warunki pogodowe.



Niestety czarne opaski wyszły......


A tak wyszło końcowo, brak tej topornej osłony i wygląda optycznie lżej, rower gotowy do jazdy.



Oczywiście na koniec informacja, iż klientka ma 14 dni gwarancji na montaż czyli ewentualne poprawki, czy zmiany w ustawieniach.
Bo gwarancja na montaż musi być, gwarancja na części jest standardowa 2 lata,

!!! Wkłady suportu oryginalnie był zamontowany na sucho! a miski metalowe, dobrze iż się nie zapiekły na amen.
Amotyzator przód poskładany przez chińczyka kompletnie na sucho.

Ostatnio serwisowałem taki sam rower wraz z amorem i...on się zatarł, czyli brak pracy.
Dopiero po rozbiórce i przeserwisowaniu go zaczął ładnie pracować.

I to na tyle ciekawostek z dzisiaj.

Zapraszam na serwis.

Spike

Sklep i serwis rowerowy

VeloTech
31-272 Kraków
ul. Krowoderskich Zuchów 24 / box 1
tel. 666-316-604 w godz 12 - 19.oo

Idź do oryginalnego materiału