Pazurowie nagrali spot dla swojej marki na wzór reklamy Kenzo. Inspiracja czy już plagiat?

nowymarketing.pl 1 rok temu
Na Instagramie marki perfum Sky&Soul pojawiło się wideo, w którym Edyta i Cezary Pazurowie dają się porwać muzyce i sile natury – bohaterowie na tle mazurskich widoków wykonują hipnotyczny, dziki taniec. Internauci gwałtownie zauważają nawiązanie do reklamy perfum Kenzo i wymieniają podobieństwa. W 2021 roku aktor Cezary Pazura i jego żona oraz menadżerka Edyta zaingerowali pierwszą kolekcję własnej marki Sky and Soul Biżuteria, która obejmowała męską i damską linię biżuterii. Teraz Pazurowie reklamują swoje kolejne produkty, czyli dwa nowe zapachy autorskiej marki perfum. Promocja odbywa się m.in. na Instagramie, gdzie pojawił się klip z udziałem założycieli marki.
W samej formie promocji nie ma nic dziwnego – w końcu twórcy (szczególnie ci znani) często występują w takich materiałach jako twarze marki, dzięki czemu zwiększają rozpoznawalność swoich produktów. Jednak w tym wypadku wątpliwości wzbudza główny motyw pojawiający się w wideo, który nieodparcie kojarzy się z inną,...
Idź do oryginalnego materiału