Patagonia zarobiła w Black Friday 10 milionów dolarów. Firma cały zysk przekazała na ratowanie planety

nowymarketing.pl 1 rok temu
Marka odzieżowa odnotowała zdumiewający wynik finansowy - w Black Friday zarobiła 10 milionów dolarów, co było pięciokrotnie lepszym zyskiem niż przewidywano. Patagonia obiecała jednak przekazać każdy zarobiony cent na pomoc w ratowaniu środowiska. Marka Patagonia jest znana nie tylko z jakościowych i dobrze zaprojektowanych ubrań outdoorowych. Dziś to chyba najczęściej wymieniana marka, kiedy mówi się o „zrównoważonym biznesie”. Dlaczego? Patagonia naprawdę wiele robi na rzecz ochrony środowiska i stara się, aby ich produkcja była jak najmniej szkodliwa dla naszej planety. Potwierdzają to dane: 87% odzieży produkowanej przez markę zawiera materiały z recyklingu (m.in. ścinki z podłóg fabrycznych, tkaniny pochodzące z recyklingu. Ponadto wykorzystuje też ekologiczną bawełnę) i ponad 80% ich produkcji odbywa się na zasadach fair trade. Więcej na temat ekologicznych działań Patagonii przeczytacie TUTAJ.
Niedawno dowiedzieliśmy się, że...
Idź do oryginalnego materiału