„Paragony wpływu”, czyli o tym, jak szwedzka marka odzieżowa chce walczyć o czystą planetę

nowymarketing.pl 1 rok temu
„Paragon czy faktura?” „Potwierdzenie potrzebne?” - takie pytania sprzed sklepowej kasy zna chyba każdy. Szwedzka marka ubrań Asket idzie o krok dalej i zaczyna wydawać klientom również dokument pokazujący, jak ich zakup oddziałuje na środowisko naturalne. W ten sposób chce zwiększać eko-świadomość. fot. Facebook
Idąc do sklepu odzieżowego, wielu z nas zastanawia się przede wszystkim nad tym, jak kupić wymarzone ubranie lub dodatek dobrej jakości w rozsądnej cenie. W ostatnich latach coraz wyraźniej widać trend polegający na odchodzeniu od popularnych i tanich sieciówek, oferujących „ubrania jednorazowe”, w kierunku odzieży nieco droższej, ale która pozostanie z nami na lata. Taka zmiana wydaje się mieć związek z dwoma aspektami:
Pierwszym z nich jest rosnąca potrzeba posiadania w szafie (a co za tym idzie — noszenia) odzieży, która zachowa świetność przez wiele sezonów. Filozofia „Zapłać nieco więcej, noś znacznie dłużej” to zjawisko, które z roku na rok ogarnia coraz więcej...
Idź do oryginalnego materiału