Opis przejścia ruin Suthorn w grze Zelda Echoes of Wisdom

cyberfeed.pl 3 dni temu


Ruiny Suthorn jest wczesnym lochem w Legenda Zeldy: Echa Mądrościzaraz po Spokojny las SuthornW Suthorn Ruins dowiesz się Wiązać umiejętności i walcz z pierwszymi bossami gry.

Nasz Zelda: Echa mądrości przewodnik pokaże ci pełny opis przejścia ruin Suthornw tym gdzie znaleźć mapę lochów i jak pokonać obu bossów.

Opis przejścia Suthorn Ruins 1F

Zrzut ekranuZdjęcie: Nintendo za pośrednictwem Polygon

Zaraz po wejściu do Suthorn Ruins wejdź w interakcję z punktem kontrolnym w lewym górnym rogu pierwszego pokoju, aby odblokować miejsce szybkiej podróży. W następnym pokoju wejdź w interakcję z gigantycznym głazem (przedstawionym powyżej), aby dowiedzieć się Wiązać.

Związanie to umiejętność, która pomoże Ci rozwiązać wiele zagadek Echa mądrości. Rzucając go na potwora lub obiekt, jego ruch staje się powiązany z twoim. Bind pozwala ci łatwo przesuwać duże obiekty, aby rozwiązywać zagadki — na przykład przesuwać gigantyczny głaz, aby móc stanąć na przełączniku za nim, otwierając w ten sposób zamknięte drzwi, które musisz otworzyć. (To jest to, co musisz zrobić, aby opuścić ten pokój.)

Następny pokój ma drabinę prowadzącą w dół i drzwi prowadzące na lewo, chociaż są na platformie, do której nie możesz dotrzeć. Aby dotrzeć do drzwi, użyj Bind, aby przenieść głaz, a następnie upuść go między rampą a platformą, tak jak tutaj:

Zrzut ekranuZdjęcie: Nintendo za pośrednictwem Polygon

Za drzwiami znajdziesz skrzynię wbitą w kupę ziemi. Użyj Bind, aby usunąć skrzynię, nagradzając cię pięć promiennych maseł. Wróć do pokoju z głazem i rampą, a następnie zejdź po drabinie. Znajdziesz się w dwuwymiarowej przestrzeni przewijania bocznego pełnej pająków.

Zrzut ekranuZdjęcie: Nintendo za pośrednictwem Polygon

Możesz skakać i wspinać się po jedwabistych liniach pajęczyny pozostawionych przez pająki. Kieruj się w prawo, aż zobaczysz skrzynię na platformie powyżej.

Mapa lokalizacji lochów Suthorn Ruins

Aby dotrzeć do skrzyni, użyj umiejętności Bind na jednym z pobliskich pająków. Zanieś go na półkę ze skrzynią, umieszczając pająka tak, aby jego jedwabna nić pozwalała ci wspiąć się do skrzyni. Ponownie użyj umiejętności Bind na pająku, aby zdjąć go z nici. Następnie umieść trampolina Lub tabela pod jedwabną nicią, aby do niej dotrzeć.

Chcesz odtworzyć coś w rodzaju następującego:

Zrzut ekranuZdjęcie: Nintendo za pośrednictwem Polygon

Otwarcie skrzyni daje ci Mapa lochów Suthorn Ruins.

Aby wrócić do lochów, użyj Bind, aby przesunąć pająka znajdującego się najdalej na prawo o kilka cali. Wspinaj się po jego nici, a następnie po drabinie po prawej, aby powrócić do głównej części lochów.

W następnym pokoju użyj trampolina aby dotrzeć do półki po prawej stronie. Powinieneś móc przeskoczyć przez szczelinę, aby dotrzeć do półki po lewej stronie:

Zrzut ekranuZdjęcie: Nintendo za pośrednictwem Polygon

W następnym pomieszczeniu skręć w prawo i stań na windzie, aby automatycznie dostać się na drugie piętro Suthorn Ruins.

Opis przejścia ruin Suthorn 2f

Zaraz spotkasz darknuta. Udało nam się go pokonać dzięki włócznia moblinco zaowocowało nauką Echo orzecha ciemnego.

Na szczycie schodów nie ma nic po twojej prawej stronie. Użyj tabela aby pokonać przewróconą kolumnę (przedstawioną poniżej), a następnie wyjść przez drzwi znajdujące się na górze kolejnych schodów.

Zrzut ekranuZdjęcie: Nintendo za pośrednictwem Polygon

Zejdź po drabinie w następnym pokoju, aby wejść do dwuwymiarowej sekcji. Skacz przez szczeliny, aż dotrzesz do półki z dziewięcioma skrzynkami, które możesz zniszczyć dzięki karmazynujawniający siedem nektarów kwiatowych i kocioł:

Zrzut ekranuZdjęcie: Nintendo za pośrednictwem Polygon

Aby wyjść z pokoju, musisz zapalić kocioł, który był za skrzynkami. Użyj echa, aby stworzyć prowizoryczne schody (użyliśmy tabela i paka), skaluj go i przywołaj ignizol aby rozpalić kocioł. Otworzy to bramę do drabiny po prawej stronie, przez którą możesz wyjść.

Rozwiązanie zagadki: posąg w ruinach Suthorn

W następnym pokoju zobaczysz cztery posągi Darknut, z których jeden trzyma tarczę. Użyj Bind, aby usunąć tarczę i otworzyć bramę.

Zrzut ekranuZdjęcie: Nintendo za pośrednictwem Polygon

W pokoju po tym jest kilka keese i darknuts. Pokonaliśmy ich, przywołując ignizol a potem orzech ciemny. Następnie wejdź po naprawdę długich schodach, aby dotrzeć do pierwszego bossa Ruin Suthorn.

Jak pokonać minibossa Ruins Suthorn

Zrzut ekranuZdjęcie: Nintendo za pośrednictwem Polygon

Pierwszy boss w Suthorn Ruins może być znajomy: To Link! Podczas faza pierwszaLink będzie powoli i metodycznie próbował zmniejszyć dystans między wami i ciąć mieczem. Podczas faza drugaLink zyska fioletową aurę i będzie się poruszać odrobinę szybciej. Taktyka pozostaje taka sama dla obu faz.

  • Przywołaj włócznia moblin aby uderzyć go atakami dystansowymi od tyłu i przyciągnąć jego uwagę.
  • Jeśli masz Echo w kapeluszuoprzyj się o niego — a czapka z daszkiemSpirala wirujących kolców może zranić Linka, choćby gdy jego tarcza jest podniesiona.
  • Możesz użyć Bind, aby usunąć mu tarczę (hej, właśnie to zrobiłeś ze statuetkami Darknut!), wystawiając go na potężne echa, takie jak orzechy ciemne.

Trzymaj się tego, a w końcu osłabisz Linka. A jeżeli w dowolnym momencie walki będziesz musiał się wyleczyć, garnki rozrzucone po pokoju zawierają serca.

Po pokonaniu Linka odblokujesz Forma szermierzaktóra pozwala ci tymczasowo władać mieczem i tarczą, tak jakbyś był w każdej innej grze Legend of Zelda. Aktywuj formę Swordfighter i przetnij szczelinę z tyłu pomieszczenia, aby przejść do następnej części Suthorn Ruins.

Opis przejścia Suthorn Ruins 2f (część druga)

Zejdziesz po drabinie prowadzącej z komnaty, w której walczył Link, i wejdziesz do dwuwymiarowego pomieszczenia.

Skrzynia po prawej stronie zawiera Akcesorium w kształcie serduszkaco zwiększa częstotliwość pojawiania się serc, gdy rozbijasz garnki i inne rzeczy. Aby do niego dotrzeć, umieść dwa krzewy ozdobne w pobliżu półki prowadzącej do skrzyni. Następnie wejdź po drabinie po lewej stronie pokoju z powrotem na górną półkę. Zeskocz na krzewy, a następnie użyj tabela lub trampolina skoczyć tam, gdzie jest skrzynia. Próbujesz odtworzyć tę konfigurację:

Zrzut ekranuZdjęcie: Nintendo za pośrednictwem Polygon

Aby opuścić to pomieszczenie, użyj umiejętności Bind na gigantycznym głazie i zejdź po drabinie.

Opis przejścia ruin Suthorn 1f (część druga)

Znajdziesz się z powrotem na pierwszym piętrze Suthorn Ruins. Przejdź przez jedyne drzwi w tym pierwszym pokoju, które doprowadzą cię do korytarza prowadzącego do zamkniętych drzwi strzegących ostatniego bossa Suthorn Ruins. Ponieważ nie możesz nic zrobić z zamkniętymi drzwiami, przejdź przez pierwsze drzwi po lewej. Znajdziesz się w pokoju z trzema deku baba:

Zrzut ekranu

Użyj formy Swordfighter, aby dotrzeć do tego za szczeliną. Pokonaj wszystkich trzech (albo formą Swordfighter, albo echami, jak włócznia moblin) aby odblokować górne i lewe drzwi i zdobyć Deku Baba EchoNajpierw przejdź przez drzwi po lewej stronie.

W tym pomieszczeniu, w którym znajduje się statua i skrzynia (z 50 rupii) za bramą, musisz przesunąć statuę do przełącznika. Użyj Bind na statui, a następnie wejdź po rampie na środku pokoju, zeskocz z półki i poprowadź statuę do przełącznika po prawej stronie, tak jak tutaj:

Zrzut ekranuZdjęcie: Nintendo za pośrednictwem Polygon

Wyjdź z tego pokoju, a następnie przejdź przez drzwi prowadzące w górę. W następnym pokoju użyj Bind, aby wciągnąć deku baba do szczeliny:

Zrzut ekranuZdjęcie: Nintendo za pośrednictwem Polygon

Spowoduje to, iż skrzynia będzie zawierać mały klucz aby się odrodzić. Wróć do głównego korytarza, który prowadzi do komnaty bossa, a następnie przejdź przez pierwsze drzwi po prawej stronie, które teraz możesz otworzyć małym kluczem.

W tym pokoju użyj Bind, aby przesunąć niepasującą do miejsca statuę na pozycję pokazaną poniżej. Spowoduje to upuszczenie bramy, co pozwoli ci przejść po drabinie do następnego pokoju.

Zrzut ekranuZdjęcie: Nintendo za pośrednictwem Polygon

Drabina prowadzi do dwuwymiarowego pokoju z serią ruchomych platform. Tri nauczy cię Odwrotne wiązanie umiejętność, która pozwala Ci odzwierciedlać ruch Zeldy na trajektorii dowolnego poruszającego się obiektu. Użyj Reverse Bind, aby przywiązać się do ruchomych platform, aby przekroczyć każdą lukę. Kiedy dotrzesz do segmentu, w którym dwie platformy znajdują się tuż nad sobą, ustaw Reverse Bind tak blisko pionu, jak to możliwe, między dwiema platformami, tak jak tutaj:

Zrzut ekranuZdjęcie: Nintendo za pośrednictwem Polygon

Wejdź po drabinach, aby wyjść z tego pokoju, który doprowadzi Cię do pokoju ze statuą i skrzynią zawierającą duży klucz — choć oba są za bramą. Użyj Bind na posągu i przesuń go na przełącznik (możesz zyskać trochę dodatkowej wysokości, skacząc):

Zrzut ekranuZdjęcie: Nintendo za pośrednictwem Polygon

Stamtąd wróć do głównego korytarza prowadzącego do komnaty bossa. Teraz jesteś gotowy do walki z Seismic Talus, bossem Suthorn Ruins.

Jak pokonać Seismic Talus, bossa w Suthorn Ruins

Zrzut ekranuZdjęcie: Nintendo za pośrednictwem Polygon

Seismic Talus dysponuje trzema ruchami podczas walki z bossem:

  • Seismic Talus rozpocznie walkę, „rzucając” w ciebie jedną ze swoich pięści. Możesz tego uniknąć, stale poruszając się po pokoju w sposób okrężny.
  • Seismic Talus będzie się kręcić w kółko. Kiedy przestanie się poruszać i wyciągnie ramiona poziomo, zachowaj dystans.
  • Sejsmiczny Talus podniesie ramiona i uderzy nimi o ziemię.

Podczas ostatniego ataku okrąż Seimic Talus i użyj formy Swordfighter, aby atakować go, aż wyskoczy fioletowa kula. Kontynuuj używanie formy Swordfighter (zyskasz trochę dodatkowej energii, powodując wyskoczenie kuli), aby wyć na kuli, aż Seismic Talus pojawi się ponownie.

Walka z bossem odbywa się zgodnie z zasadą trzech gier wideo: powtórz ten proces trzy razy. W przypadku drugiej kuli jedno z ramion Seismic Talus zaświeci się na fioletowo. Użyj Bind, aby wyciągnąć kulę z jego ramienia, a następnie zaatakuj ją tonowo formą Swordfighter. W przypadku trzeciej i ostatniej kuli Seismic Talus zaświeci się na czerwono, a jego ataki będą szybsze. Użyj Bind, aby wyciągnąć kulę z jego głowy, a następnie zakończ walkę, atakując kulę kilka razy.

Po wygraniu otrzymasz pięć niezwykłych kryształówA pojemnik na sercei wzrost mocy Tri za zwycięstwo. Możesz opuścić Suthorn Ruins przez świecącą zieloną plamę pozostawioną przez Seismic Tallus. Aby dowiedzieć się, dokąd iść dalej, zapoznaj się z naszą pełną wersją Echa mądrości opis przejścia głównej historii.



Source link

Idź do oryginalnego materiału